مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت : اولین جشنواره سراسری خاطرات رضوی در قم برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد مخلصی ، با اشاره به فرارسیدن ایام تابستان و کلاس های تابستانی مراکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: در فراخوانی از اعضای کودک و نوجوان مستعد در زمینه ادبی دعوت شده تا خاطرات خود را از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به رشته تحریر درآورند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که برای نخستین بار با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی به صورت سراسری در کشور برگزار می شود افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در چهار رده سنی 7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال مورد ارزیابی قرار می گیرد و در هر گروه سنی سه اثر برگزیده انتخاب می شود.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطر نشان کرد : هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه خاطره شخصی و یا از زبان فرد دیگری را نوشته و به دبیرخانه ارسال کند و مهلت ارسال آثار خاطرات رضوی تا 20 تیر از طریق کانون های فکری کودکان و نوجوانان اعلام شده است.

نتایج برگزیدگان جشنواره و تقدیر از صاحبان اثار برتر 16 شهریور امسال، همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در قم اعلام می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.