معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تهران گفت: مسؤولان با تبلیغ حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمنان را ناامید کنند.

ˈصفرعلی براتلوˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: هدف از انقلاب شکوهمند اسلامی، احیای دین بود. این مهم با تبلیغات و حرف زدن محقق نمی شود، بلکه باید در عمل نشان داد.

وی افزود: ولایت فقیه و تبعیت بی چون و چرا از آن، همان اصلی است که از ابتدای انقلاب تاکنون نظام مقدس اسلامی را از گزندها و آسیب های دشمنان محافظت کرده است.

براتلو با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: اگر ولایت فقیه نبود، معلوم نیست چه به سر این مملکت می آمد و یا دولت دهم تاکنون بارها و بارها سقوط کرده بود.

براتلو با اشاره به انتخابات 24 خرداد خاطرنشان کرد: این عرصه فرصتی هم برای ما و هم برای دشمنان است و نباید بهانه به دست دشمن داد.

وی یادآور شد: همگان باید بر مدار قانون حرکت کنند که وظیفه و ماموریت تک تک افراد جامعه در آن مشخص شده است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: بحمدالله با وجود سربازان گمنام امام زمان(عج)، هیچ گونه نگرانی امنیتی در برگزاری انتخابات نداریم.

وی خطاب به مسؤولان اظهار کرد: آحاد مسؤولان و کارگزاران نظام وظیفه دارند تا حضور گسترده در این عرصه خطیر را تبلیغ کنند که اگر این گونه شد، دشمن ناامید می شود.

براتلو گفت: مردم، رهبری و انتخابات را دوست دارند و حتماً پرشور و شعور پای صندوق های رأی حاضر می شوند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.