خانواده هاي سعودي در پي يأس و نااميدي از دولت عربستان براي پيگيري سرنوشت فرزندانشان ، به صورت مستقيم با مقامات دولت سوريه ارتباط برقرار کرده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  المنار فلسطين ؛ پس از فرار و طفره‌روي مقامات رسمي سعودي در برآورده کردن خواسته خانواده هاي سعودي براي مشخص کردن سرنوشت فرزندانشان که در کنار باندهاي تروريستي در سوريه مي جنگند ، آنها خودشان با دولت سوريه ارتباط مستقيم برقرار کرده‌اند تا از سرنوشت فرزندان خود خبري به دست آورند .

هيئتي از خانواه هاي سعودي براي سفر به دمشق آماده مي شود و هدفش نيز بر ملا کردن حقيقت مشارکت هزاران سعودي در جنگ در کنار تروريستهاست.آنها همچنين در تلاشند سران عربستان را مجبور کنند کانالهاي ويژه بين رياض و دمشق را فعال سازند تا به مشخص کردن سرنوشت اين خانواده ها کمک کنند.

مطرح  شدن اين ابتکار از طرف خانواده هاي سعودي که فرزندانشان به خاک سوريه کشانده شده‌اند تا در کنار گروههاي مسلح بجنگند ،دومين ابتکار پس از ابتکار خانواده هاي تونسي  است که در مقابل رسانه ها ، حقيقت حضور صدها تونسي را در ميان تروريستها در سوريه بر ملا کردند . 

برچسب ها: سوریه ، سعودی ، فرزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار