معاون رئيس سازمان اطلاعات قطر در شهر القصير در استان حمص سوريه به شدت زخمي شده و براي درمان به لبنان انتقال داده شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روزنامه المنار فلسطين ؛ منابع آگاه گفتند مقام ارشد معاونان رئيس سازمان اطلاعات قطر که در شهر القصير به شدت زخمي شده در يکي از بيمارستانهاي خصوصي در لبنان بستري شده و در حال درمان است.

وي چند روز پيش بر اثر اصابت گلوله  توپي که ارتش سوريه به يکي از مواضع شمالي افراد مسلح در شمال شهر القصير شليک کرد زخمي شده بود.اين شخصيت امنيتي قطري در اين موضع حضور داشت و در تلاش بود محله شمالي شهر القصير را ترک کند و به لبنان برود. 

اين منابع گفتند حمله غافلگير کننده و ناگهاني ارتش سوريه به محله شمالي القصير و تعيين تکليف نبرد در اين شهر و آزادسازي آن باعث شد اين مأمور اطلاعاتي قطري در حملات ارتش سوريه به شدت زخمي شود .گزارشهاي امنيتي ويژه نشان مي دهد اين افسر قطري به  علت وضع وخيمي که دارد براي ادامه درمان به خارج منتقل نشده است. 

منابع بيمارستاني در اين بيمارستان خصوصي گفتند عناصر امنيتي وابسته به سفارت قطر در لبنان به شدت اين بيمارستان را زير نظر دارند و تدابير شديد امنيتي را به اجرا گذاشته اند .اين منابع گفتند اين افسر قطري تا زمانيکه وضع باثباتي پيدا نکند به خارج انتقال داده نخواهد شد زيرا ممکن است به مرگ او منجر شود . 

برچسب ها: رییس ، قطر ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار