در پنجمین شماره ماهنامه سرآمد در شناسایی، هدایت، حمایت از بیش از یازده هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر کشور و راه اندازی و فعالیت بنیادی نخبگان استانی در کشور آمده است.

پرویز کرمی، سر دبیر نشریه ماهنامه سرآمد در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: نشریه سرآمد به صاحب امتیازی بنیاد ملی نخبگان و مدیر مسئولی دکتر سلطان خواه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان به پنجمین شماره رسید.

در پنجمین شماره ماهنامه سرآمد؛موضوعات آشنایی با برگزیدگان جایزه علامه طباطبایی گزارش هایی از مراسم تقدیر اساتید و هنرمندان برجسته کشور آشنایی بنیاد نخبگان استان قم، اخباری از بنیاد ملی نخبگان و توضیحاتی در خصوص بررسی داخل شهید احدی و ارائه چند مقاله آمده است.

وی گفت: در این ماهنامه بنیاد ملی نخبگان به عنوان ساختاری جدید در کشور برای حفظ سرمایه های انسانی و نخبگان که به دستور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تأسیس شده بود، یادآور شده است.

 وی درباره نشریه سرآمد توضیح داد: تصویب سند راهبردی کشور در امور نخبگان و مصوبه راهکارهای بهبود وضعیت نخبگان و استعدادهای برتر در شورایعالی انقلاب فرهنگی و آئین نامه جذب و نگهداری نیروی انسانی نخبه و استعداد برتر در دستگاههای اجرایی در هیأت دولت و حدود چهل آیین مختلف ویژه نخبگان و استعدادهای برتر در هیأت امنا، کمیسیون دائمی هیئت امنا و شورای معاونان بنیاد ملی نخبگان بخشی از مصوبات ارزشمندی است که در راستای حمایت بیشتر از نخبگان است.

وی در نهایت گفت: شناسایی، هدایت، حمایت بیش از 11 هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر کشور و راه اندازی و فعالیت بنیادی نخبگان استانی در 30 استان کشور گوشه ای از نتایج فعالیت بنیاد ملی نخبگان بوده است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار