دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه گفت: شورا محل خدمت است و جایگاهی نیست که بتوان به آن بی ‏احترامی کرد یا قانون را زیر پا گذاشت.

علی‏ اکبر عالیشاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تمامی افکار، گفتار و کردار انسان‏ ها باید در جهت اجرای قانون بوده و قانون نیز باید در خدمت مردم و نه برای طغیان و قدرت عده‏ ای باشد.

وی ادامه داد: با انتخاب شایسته ‏ترین‏ ها در انتخابات شوراها، تصمیم ‏سازان خوبی را در حوزه شهرستان و تصمیم‏ گیران خوبی را در حوزه انتخابی شهرها و روستاها برگزینیم.

عالیشاه تصریح کرد: انتخاب اعضای شوراهای اسلامی، دستیابی به تعالی و توسعه حوزه‏ های شهری و روستایی را دنبال می‏ کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه نیز افزود: در اسلام و آموزه‏ های ناب اسلامی، توصیه و تاکید فراوانی بر مشورت و استفاده از افکار دیگران شده است.

وی ادامه داد: منتقدان هم می ‏توانند انسان را به اوج برسانند؛ هم ‏چنان که مشوقان نابخرد هم می ‏توانند وی را ذلیل سازند.

عالیشاه تصریح کرد: اصول شش، هفت، 12، 100، 101، 102، 103، 105 و 106 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز به اهمیت مسئله شوراها پرداخته و ساز و کاری برای آن تعریف کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه افزود: هدف از برگزیدن شوراها، رسیدن به یک تعالی مناسب و درخور شأن در حوزه‏ های شهری و روستایی به منظور پیشبرد امور فرهنگی، رفاهی، آموزشی، بهداشتی و . . . است./س


برچسب ها: شورا ، خدمت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.