رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نكاء از اتمام عمليات اجرايي تعريض و چهار خطه كردن شش كيلومتر از محور ارتباطي نكاء - نيروگاه با اعتباري افزون بر 17 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران،  سيد علي صادقي ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: محورهاي ارتباطي مازندران به لحاظ شرايط ويژه گردشگري ، ‌قرارگيري در مسير كريدور شرق به غرب و حجم بالاي تردد جزء محورهاي مهم و حياتي در سطح كشور بوده كه ارتقاء و افزايش ضريب ايمني اين محورها بايد به عنوان عاملي مهم در دستور كار قرار گيرد.

وي در ادامه به نقش راه به عنوان فاكتور اثرگذار در جهت توسعه همه جانبه استان اشاره و تصريح كرد: وجود نيروگاه شهيد سليمي ، منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد و چندين شركت نفتي و همچنين جابه جايي و ترانزيت كالا در سطح ملي و استاني مي طلبد راههاي منتهي به اين مراكز حساس از لحاظ ايمني و تردد به شرايطي مناسب رسيده كه در راستاي اين مهم ، عمليات تعريض محور نكاء - نيروگاه را به طول 6كيلومتر وعرض متوسط 7 متر ، با اعتباري بالغ بر 17 ميليارد ريال به اجرا در آمد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نكاء درخصوص ادامه تعريض اين محور در قطعات ديگر يادآور شد: عمليات اجرايي قطعه دوم پروژه نيز به طول 5 كيلومتر در دست اجرا بوده كه در حال حاضر عمليات خاكبرداري آن به اتمام رسيده است. مهندس صادقي اظهار داشت :‌ با درنظر گرفتن شرايط مناسب جهت انجام عمليات پيش بيني مي گردد تعريض قطعه دوم تا پايان شش ماهه دوم امسال به اتمام برسد.

گفتني است طول محور نكاء - نيروگاه 28 كيلومتر است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: محور ، نکا ، آسفالت ، تعریض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار