در این جلسه به معرفی ابزار Artistic Media می پردازیم.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ،‌ ابزار Artistic Media  با نام رسانه ی هنری شناخته می شود.

شما می توانید توسط این ابزار با رسم مسیر های مختلف ،‌خطوط گرافیکی ایجاد کنید ،‌ خطوطی که شامل انواع طرح ها هستند.این ابزار شامل پنج  ابزار دیگر است که از نوار مشخصه می توانید انتخاب کنید:

1- preset  : این ابزار شامل یکسری خطوط آماده می باشد ، که مدل خطوط را می توانید از لیست preset stroke  انتخاب کنید. برای تغییر ضخامت خطوط هم می توانید از stroke width استفاده کنید.

2- Brush: حالت های آماده قلم از شکل های رنگی را شامل می شود. بعد از انتخاب این ابزار می توانید خط مورد نظر را در صفحه رسم کنید و ان را به اشکال دیگر نیز نسبت دهید.

چند نکته :

- برای نسبت دادن به اشکال دیگر ، ابتدا شکل مورد نظر خود را رسم کنید ،‌ بعد از انتخاب شکل توسط ابزار pick tool،‌ ابزار Brush  را فعال کنید و از لیست category و سپس  Brush stroke یک مدل به دلخواه انتخاب کنید و ضخامت مدل را توسط strok width کنترل کنید.

- اگر می خواهید مدلی را به مجموعه Brush stroke  اضافه کنید کافیست طرح یا مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از فعال کردن ابزار Brush  روی گزینه Save Artistic Media stroke  از نوار مشخصه کلیک کنید و بعد از تعیین نام و مسیر ، مدل را با پسوند *.cmx ذخیره کنید.

- مدل ذخیره شده را در لیست Brush stroke  از نوار مشخصه جستجو کنید.

- برای حذف مدل ساخته شده از نوار مشخصه بر روی نماد سطل زباله که با نام Delete  قرار دارد کلیک کنید.

در جلسه ی بعد به معرفی چند خاصیت دیگر ابزار Artistic Media  می پردازیم .

شما می توانید سوالات خود را در این قسمت مطرح نمایید./ع2
برچسب ها: آموزش ، نوار ، مدل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.