دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران گفت: نشريات نسيم هراز، تازه و سايت دولت يار به اتفاق آرا مجرم شناخته شدند.

علی‌اکبر کسائیان دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاري دادگاه مطبوعات و رسيدگي به پرونده برخي سايت‌ها و نشريات متهم اظهار داشت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات هیئت منصفه به اتهامات نشریات "نسیم هراز"، ماهنامه "تازه"، قانون و سایت "دولت‌یار" به مديرمسئولي سرو دلير رسيدگي كرد.

وي افزود: نشريات نسيم هراز، تازه و سايت دولت يار به اتفاق آرا مجرم شناخته شدند و مستحق تخفيف شناخته نشدند.

كسائيان يادآور شد: نشریه قانون به سردبیری مهناز مظاهری به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع به اتفاق آرا مجرم و با اکثریت اتفاق آرا مستحق تخفيف شناخته شد.

دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران بیان داشت: غلامحسین زارع در نشریه تازه به اتهام چاپ و انتشار نشریه بدون مجوز با اکثریت مجرم شناخته شد و به اتفاق آرا مستحق تخفیف شناخته نشد و علي شيرمحمدي به عنوان مديرمسئول اين ماهنامه نيز به اتهام واگذاري نشريه به غير مجرم شناخته شد و به اتفاق آرا مستحق تخفيف دانسته نشد.

لازم بذکر است، نشریه نسیم هراز به اتهام استفاده ابزاری از تصاویر زنان، نشریه تازه به اتهام واگذاری نشریه به غیر و سایت دولت‌یار به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیئت منصفه استان تهران در دادگاه امروز مطبوعات حضور يافتند.

گفتنی است بعد از اعلام نظر هیئت منصفه در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به رياست قاضي باقري، دادگاه پس از یک هفته رأی خود را صادر خواهد کرد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: منصفه ، دولت ، مجرم ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.