با نگاهي به عقب در دورۀ فعاليت "هيلاري کلينتون" در سمت وزارت خارجه آمريکا و اکنون در دوره "جان کري" وزير خارجه کنوني آمريکا مي توان به وضوح به حمايت آنها از گروههاي تروريستي از القاعده گرفته تا جبهه النصره پي برد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ريسرچ، هیلاری کلینتون در کلیپی تصویری صراحتا اعلام کرد که امریکا خود در اوج جنگ شوروی و افغانستان، سازمان تروریستی القاعده را بوجود آورد و از آن حمایت کرد.

تنها نکته ای که کلینتون به آن اشاره نکرد این بود که در طول 30 سال اخیر به منظور بی ثبات کردن کشورهای مقتدر هرگز دست از حمایت و سرمایه گذاری در القاعده برنداشته است.

توجه "سازمان جنگ جهانی علیه تروریسم" (GWOT)، که امریکا آن را رهبری میکند، هرگز به القاعده معطوف نبوده و درست بالعکس از تروریست های القاعده بعنوان پیاده نظام اش استفاده می‌کند.

سازمان "جنگ جهانی علیه تروریسم" خود حربه ای شیطانی برای جنگی به وسعت تمام دنیا و بی ثبات ساختن کشورهای مقتدر و تحمیل "تغییر رژیم" است.

"جان کری"، جانشین "هيلاري کلینتون" در وزارت امور خارجه امریکا، رابطه ای مستقیم با جبهه النصره و سازمان القاعده در سوریه دارد. در واقع جان کری نه تنها در کشتارهای النصره همدست محسوب میشود، بلکه قانون ضدتروریستی امریکا را آشکارا نقض کرده است. اگر این قانون حقیقتا برای مقامات بلندپایه سیاسی نیز اعمال میشد، جان کری نیز "مظنون تروریستی" به حساب می آمد.

در تناقضی آشکار میبینیم که النصره در لیست سیاه سازمان های تروریستی وزارت خارجه امریکاست اما همزمان وزیر امورخارجه امریکا به این جبهه پول و سلاح منتقل میکند. بعلاوه، حمایت هایی که از جانب دولت امریکا به القاعده در کشورهای مختلف میرسد، تماما مستند است و بر هیچکس پوشیده نیست.

در این جهان وارونه درمی یابیم که بازیگران نقش مثبت "جنگ جهانی علیه تروریسم" در واقع خودِ تروریستها  هستند. در واقع میتوان گفت دور تسلسلی پیش روی ما است: رهبران "جنگ جهانی علیه تروریسم"، که اهداف خود را به نام "دموکراسی" پیش میبرند، در واقع همان هایی هستند که گروه هایی تروریستی که خودشان بوجود آورده اند را پشتیبانی میکنند. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار