رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: انتخابات پیش رو باید با حضور گسترده و آگاهانه عمومی رقابتی فراگیر با محور قانون باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/غلامعلی رضایی با اشاره به نامگذاری سال 92 توسط مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی، این نامگذاری را براساس نیازهای اساسی و کلان جامعه و متناسب با شرایط و اقتضائات و مشتمل بر دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی نظام و یک نوع هدف‌گذاری، راهبرد و نقشه راه دانست و اظهار داشت: این نامگذاری‌ها عامل تعیین‌‌کننده‌ای در جهت نشاط، همدلی، همسویی، وحدت کلمه و انسجام ملی می‌باشند.

وی گفت: مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی، مسئولیت همگان را مضاعف کرده تا برای برگزاری انتخابات مطلوب بر آمده از حضور گسترده و آگاهانه عمومی و رقابت فراگیر بر محور قانون بسیج شوند.

رضایی اقدامات تشکیلات قضایی در مورد پیشگیری از تخلفات و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، ارتقا بصیرت کارکنان دستگاه قضایی و خانواده‌های آنان را در کنار اقشار مختلف برای خلق حماسه ضروری دانست.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه خاطر نشان کرد: لازمه خلق حماسه سیاسی، شناخت عمیق آحاد جامعه از شرایط و موقعیت خطیر کشور و آگاهی‌دهی از توطئه‌های دشمنان انقلاب و وجود بصیرت می‌باشد/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.