محسن رضایی در سفر یک روزه و کوتاه به استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع مردم مرکز این استان در مصلای امام خمینی شهر یاسوج اظهار کرد: در آستانه انتخاباتی بزرگ قرار داریم که باید در آن حماسه سیاسی برای نیل به حماسه اقتصادی مد‌نظر رهبر معظم انقلاب رقم بخورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از برنامه‌های خود برای باز کردن راه گفت و افزود: خوشحال نیستیم که تحریم شده‌ایم ولی خوشحالیم که بیدار شده‌ایم، ناراحت هستیم که چرا به ما ظلم شده و محاصره اقتصادی هستیم ولی خوشحالیم که فشارها ملت را بیدار می‌کند و در سال‌های آینده آن‌چنان حماسه درست می‌کنیم که خودشان بیایند و بگویند اشتباه کردیم.

قرارگاه اقتصادی پی‌ریزی می‌کنم

رضایی با اشاره به اینکه خودم را برای چنین کاری آماده کرده‌ام و نیامده‌ام که عده‌ای بروند و من جای آنها بنشینم، تصریح کرد: برای پی‌ریزی یک قرارگاه اقتصادی آمده‌ام که با کمک همه مردم و اقشار مختلف یک شگفتی دیگر ایجاد کنیم.

وی موضوع امروز را موضوع جهاد اقتصادی دانست و گفت: همه چیز در این کشور داریم و کمبودی از نظر منابع و معادن احساس نمی‌شود و امروز از چین و کره در منابع و معادن جلوتریم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از مدیریت گلوله‌های برفی در صورت اعتماد مردم به خود در کشور گفت و افزود: در هشت سال دفاع مقدس جوانان گمنامی را تبدیل به اسطوره کردیم که بهمنی بزرگ را تشکیل دادند و ارتش بعثی را نابود کردند.

نباید مردم را پشت سر چند نفر نگه داشت


وی با انتقاد از اینکه برخی حساب روی جوانان باز نمی‌کنند، تصریح کرد: روش مدیریت من این است که آدم‌های گمنام را پیدا کرده و سپس آن‌ها را تبدیل به قهرمانان ملی می‌کنم.

رضایی با اشاره به اینکه دنبال ایران بزرگ اسلامی هستیم، عنوان کرد: با فکر، تواضع، اخلاق و فداکاری می‌توان تحریم‌ها را از سر راه برداشت و حماسه اقتصادی رقم زد.

وی از هشدار دیروز و اخطار امروز خود گفت و افزود: نباید سر مردم شیره‌مالی کنیم و اجازه دهیم ملت ایران یک عظمت دیگر ایجاد کند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت‌های اتوبوسی هم گریزی زد و گفت: در دولت خود به این جریان‌های اتوبوسی که عده‌ای می‌آمدند و می‌رفتند پایان می‌دهم و هر کس نظام و امام و انقلاب و رهبری را دوست داشته باشد در دولت من جای خواهد داشت.

خبرگزاری فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.