رئیس ستاد علی اکبر ولایتی در دشتستان از تهیه اطلس انتخاباتی با رویکرد ولایت‌محوری در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدکاظم اتابک‌زاده شامگاه جمعه در نشست مسئولان ستاد ولایتی اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی امری مهم و ارزشمند است که امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند و باید با حضور بی‌نظیر خود و خلق حماسه بزرگ سیاسی دشمنان را ناکام و ناامید کنیم.

رئیس ستاد ولایتی در دشتستان با تشریح اهم فعالیت‌های این ستاد در دشتستان خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات مختلف مردمی با بیش از دو هزار ساعت کار، راه‌اندازی و تشکیل ستادهای انتخاباتی در شهرها و بخش‌های دشتستان از جمله برازجان، سعدآباد، شبانکاره، آبپخش، دالکی، وحدتیه، تنگ‌ارم و بوشکان و شرکت در مراسم‌های مربوط به مناسبت‌های ماه رجب از جمله فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان است.

اتابک‌زاده از تهیه اطلس انتخاباتی با رویکرد ولایت‌محوری در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: این مهم به منظور مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب اصلح انجام شده است.

وی یادآور شد: جلسه‌های متعدد با خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله رویکردهای این ستاد در شهرستان است.

اتابک‌زاده از تشکیل هسته مرکزی ستاد دکتر ولایتی در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: زمینه‌سازی برای جذب جوانان و نخبگان، جلسه با ائمه جمعه و جماعات در شهرستان دشتستان و تشکیل کمیته‌های مختلف در شهرها و بخش‌های شهرستان و صدور ابلاغ برای مسئولان کمیته‌های شهرستان نیز از دیگر اقدامات این ستاد است.

وی به ویژگی‌های ولایتی اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی ولایتی با مقام معظم رهبری و تجربیات فراوانی که دارد امروز یکی از گزینه‌های اصلی مردم برای ریاست جمهوری است.

اتابک‌زاده ابراز داشت: ولایتی دانشمندی است که بردباری توام با ایمان و اعتقاد نام او را در سرتاسر ایران اسلامی طنین‌انداز کرده است و در این روزها تعداد کثیری از مردم برای انداختن رای آری به وی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: باید همه دست به دست هم دهیم و با همت و تلاش بیشتر برای حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات اهتمام ورزیم./ج1

برچسب ها: انتخابات ، اطلس ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.