دستورالعمل و محدودیت های تبلیغاتی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز سه شنبه در کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان سنندج اعلام شد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج در این جلسه به بیان دستورالعمل تبلیغات انتخابات شوراها پرداخت و گفت: نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع، نصب هرگونه پلاکارد با ابعاد بیشتر از 70 در 100 سانتی متر، اعلام نظر شخصیت ها در تایید نامزدها با ذکر عنوان و مسوولیت آنان و فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات ادارای ممنوع است.
 امان اللهی، انجام فعالیت های تبلیغاتی از سوی مجریان و ناطران انتخابات برای نامزدها در قلمرو جغرافیایی مسوولیت خود، تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرکت به آنان و انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی خارج از مهلت قانونی را از دیگر موارد غیر مجاز در تبلیغات عنوان کرد.
امان اللهی استفاده از آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی و غیره با ابعاد حداکثر 100 در 70 سانتی متر و برگزاری برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدها را از دیگر موارد مجاز عنوان کرد./ب
برچسب ها: انتخابات ، تبلیغات ، اعلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.