هر دو سخنگوی راب فورد، شهردار تورنتو در پی رسوایی شهردار، استعفا کرند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان؛ به نوشته لوموند در اینترنت، بحث‌ها بر سر موضوع تصاویر ویدئویی از راب فورد شهردار تورنتو، که وی را در حال استعمال کراک نشان می دهد در حال گسترش است و این درحالی است که وی این مسئله را انکار می کند.

جمعه گذشته، دو گزارشگر تورنتو استار، روزنامه بزرگ محلی، تأکید کردند ویدئویی را دیده‌اند که درآن آقای شهردار در حال کشیدن این ماده مخدر است و البته شهردار این اتهام تورنتو استار را رد کرد.

در این خصوص، جان کوک، سردبیر سایت آمریکایی گاکر،‌ نیز تأیید می کند این تصاویر ویدئویی را دیده است که دارندگان آن 200 هزار دلار برای فروش آن پیشنهاد داده اند.

انکار شهردار مسئله را خاتمه نداده است. روز شنبه نیز روزنامه گلوب اند میل تأکید می کند دوگ فورد،‌برادر شهردار تورنتو، که از مشاوران شهردار است، به شهادت شش نفر که مورد تحقیق هم قرار گرفته اند، در نوجوانی فروشنده حشیش بوده است. دوگ فورد هم سریعأ این اتهام را رد کرد.
اما در یک مورد غیرمنتظره، روزنامه گلوب روز دوشنبه اعلام کرد پلیس از یکی از اعضای مهم دفتر شهردار در خصوص اطلاعاتی که داده بازجویی کرده است . بر این اساس ، تصاویر ویدئویی شهردار متعلق به مرد 21 ساله‌ای است که در ماه مارس به ضرب گلوله در تورنتو به قتل رسیده است.

این مرد آنتونی اسمیت نام داشته که در عکس‌های ارائه شده به رسانه‌ها، توسط فروشندگان ویدئو، در کنار شهردار دیده می شود.

گفتني است، جان کوک، مسئول سایت اینترنتی گاکر، اقدام به جمع‌آوری کمک مردمی برای خرید این تصاویر ویدئویی کرد و روز دوشنبه توانست همه مبلغ 200 هزار دلار مطالبه شده توسط فروشندگان تصویر را از مخاطبان خود جمع آوری کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار