بعد از گذشت چند هفته امروز تفاهم نامه بین صندوق رفاه و نیروی انتظامی با موضوع نحوه و نظارت بر فعالیت خوابگاه های غیر دولتی به امضاء رسید.

کیوان مردایان، رئیس صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در این تفاهم نامه که بین نیروی انتظامی ناجا و صندوق رفاه به امضا رسیده است موضوع نحوه و نظارت بر فعالیت های خوابگاه های غیر دولتی و همچنین ساز و کارهای نظارتی صندوق رفاه و نیروی انتظامی ناجا مشخص شده است.

وی افزود: ما در مسئاله خوابگاه های غیر دولتی گام های نهایی را بر میداریم چنانچه این طرح برای مهر ماه در سراسر دانشگاه های کشور مشخص می شود.

وی با بیان این مسئاله که وزارت بهداشت نیز تا چند روز آینده در خصوص خوابگاه های غیر دولتی  به این طرح ملحق می شود اظهار داشت: به زودی وزارت بهداشت و دانشجویان این حوزه  به این طرح ملحق می شوند چنانچه چهار صد هزار دانشجو در این ضوابط قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: به طور کلی می توان بیان کرد که هر کسی که عنوان دانشجو به او اطلاق می شود می تواند از این ضوابط استفاده کند .

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه گویا قرار بوده در چند هفته گذشته این تفاهم نامه به امضا برسد و نرسیده است پاسخ داد: یک سری بررسی ها و اعمال نظرها از لحاظ حوزه حقوقی صندوق از جمله مشکلاتی بوده که طی چند هفته گذشته موجب  عدم به امضا رسیدن این تفاهم نامه شده و هم اکنون با بررسی ها و حل این مشکلات این تفاهم نامه به امضا رسید./ح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار