دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: هيچ تضميني وجود ندارد كه برخي از افرادي كه با گفتمان اصولگرايي مشكل دارند؛ بتوانند اقبالي براي خود دست و پا كنند و پيروزي اصولگرايان را مورد خدشه قرار دهند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسین فدایی" دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان نشست هفتگي شوراي مركزي اين جمعيت گفت: هيچ تضميني وجود ندارد كه برخي از افرادي كه با گفتمان اصولگرايي مشكل دارند؛ بتوانند اقبالي براي خود دست و پا كنند و پيروزي اصولگرايان را مورد خدشه قرار دهند.

وي افزود: ممكن است با توجه به تركيب و آرايش نامزدهاي تاييد شده، برخي از اصولگرايان دغدغه و احساس خطري نداشته باشند ليكن با توجه به شرايط بين المللي و منطقه‌اي و گردنه تاريخي و ضرورت پيشرفت و حركت رو به تكامل انقلاب بايستي صحنه را با دقت رصد كنيم و حساسيت‌هاي لازم نسبت به ضرورت پيروزي نيروهاي ارزشي را حفظ نماييم.

وي اضافه كرد: در صورت كوتاهي و احتمال افزايش راي افرادي كه به لحاظ گفتماني مشكل دارند و يا كارآمدي لازم را ندارند بالا مي‌رود كه در نتيجه ملامت‌هاي سنگيني را شكل مي‌هد.

فدايي خاطرنشان ساخت: راهبرد همگرايي و وحدت همچنان بايستي در دستور كار اصولگرايان باشد و در اين راه نبايستي دچار غرور كاذب و يا اختلاف شوند.

دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در خصوص مسايلي كه اصولگرايان براي راي آوري بايستي رعايت كنند اظهار داشت: در اين مرحله حداقل سه نكته رعايت شود اول اينكه دچار غرور نشوند دوم اينكه به صورت هم چنگ نزنند و به فضاهاي تخريب يكديگر كه زمين بازي دشمنان اصولگرايي است وارد نشوند و سوم اينكه اصول و معيارهاي ارزشي و اخلاقي را در تمامي مراحل رقابت مورد توجه قرار دهند.

وي با اشاره به ويژگي‌هاي مثبت نامزدهاي اصولگرا گفت: نامزدهاي اصولگرا و دلبسته گفتمان انقلاب، هر كدام مزيت هايي دارند كه اين مزيت ها كام مردم را براي تداوم خدمت شيرين نگه داشته است ليكن آنچه در اين موضوع مهم ارزيابي مي شود ميانگين و برآورد و سرجمع مزيت‌هاست و تكيه بر يك مزيت اشتباه است.

وي اضافه كرد: همانگونه كه قبلا هم اشاره شد جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، پنج مولفه و معيار كلي را به عنوان ملاك بررسي و ارزيابي نامزدها مدنظر دارد؛ اول اينكه نامزد مورد نظر توان و ظرفيت گفتماني داشته و برنامه لازم را در جهت تحقق اين گفتمان داشته باشد دوم صلاحيت هاي فردي و شخصي كه شاخصه هاي آن را پيش از اين گفته ايم سوم نامزد مورد نظر نيروهاي ارزشي، بايستي هماهنگي، همسويي و توان تعامل با منافع و مصالح عاليه كشور را داشته باشد كه اين سه شاخص شرط لازم و «كارآمدي» و «مقبوليت» شرط كافي در انتخاب نامزد نهايي، ارزيابي مي شود.

وي افزود: البته هر كدام از اين معيارهاي ذكر شده، داراي شاخص‌هايي هستند كه برآيند و ميانگين همه بايستي در نظر گرفته شود.

فدايي در مورد وضعيت رقابت در انتخابات 24 خرداد گفت: اين انتخابات رقابت بين يك - گفتمان محوري، دو - برنامه محوري، سه - همكاري جمعي و گروهي(تيم محوري)، چهار- كارآمدي، پنج- اعتدال و عقلانيت همراه با رفتار انقلابي و جهادي و شش- تقوا محوري است

وي با اشاره به اينكه عموم مردم در اين اتنتخابات حضور با نشاطي خواهند داشت، تاكيد كرد: آنچه از گفتگو با عموم مردم دريافت مي‌شود اين است كه مردم خود را ملزم به اين مي‌بينند كه يك- با نخبگان ولايت مدار، اهل حق و بصير مشورت كنند دوم از انتخاب نامزد در فضايي احساسي همراه با عجله و تعجيل خودداري كدد سوم- تحقيق، تدبير و عقلانيت را در انتخاب نامزد با ضريب بالايي مدنظر داشته باشند چهارم- با توجه به منافع و مصالح عاليه كشور تصميم بگيرند و در يك كلام با دقت در فرمايشات مقام معظم رهبري و نصب العين قرار دادن فرمايشات ايشان، اصلح را انتخاب نمايند كه اميدواريم امت حزب الله در اين مسير همچون گذشته سربلند و پيروز باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار