رئيس ستاد خدمتگذاران آباداني و پيشرفت با بيان اينكه جريان انحرافي و اصلاح‌طلبان به طور جدي خود را براي انتخابات آماده كرده‌اند، گفت: تكثر در بين اصولگرايان سبب سوءاستفاده اصلاح‌طلبان در انتخابات مي‌شود چرا كه آنان تلاش دارند با يك ليست و حداقل تكثر زمينه را بدست گيرند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران پرويز سروري رئيس ستاد خدمتگذاران آباداني و پيشرفت عصر امروز(يكشنبه) در همايش "حماسه خدمتگذاري و نمايش همدلي و وحدت" كه در سالن اجتماعات سيد الشهدا برگزار شد، با اشاره به برگزاري همزمان انتخابات شوراها با انتخابات رياست جمهوري در سال جاري گفت: در ادوار گذشته انتخابات شوراها تمام ظرفيت‌هاي اصولگرا بر روي اين انتخابات متمركز بودند و اين همزماني باعث شده كه همه نيروهاي رقيب وارد عرصه انتخابات شوراها شوند و لذا اصولگراها بستر گذشته را از دست داده‌اند كه اگر انسجام و وحدت بين اصولگرايان شكل نگيرد ممكن است رقبا از فضا استفاده كرده و مشكلات جديدي در كشور رقم بزند.

وي در ادامه با تاكيد بر اينكه دشمن تلاش دارد بعد از تاثيرگذاري بر انتخابات عراق و لبنان انتخابات ايران را هدف قرار دهد، افزود: دشمن در انتخابات عراق به دنبال زمينه‌سازي براي سرنگوني شيعه بود اما اين انتخابات به نفع نيروهاي انقلاب رقم خورد و اينك در برابر ايران كه به عنوان موتور محركه منطقه قلمداد مي‌شود تمام ظرفيت‌هاي خود را براي تحت تاثير قرار دادن انتخابات سال 92 بسيج كرده است.

سروري همچنين در بخش ديگري از اظهاراتش با اشاره به خيزبرداشتن اصلاح‌طلبان براي انتخابات رياست جمهوري سال 92  تصريح كرد: رقباي اصلاح‌طلب ما در مرحله اول برآنند تا با فراهم‌كردن شرايط ، انتخابات رياست جمهوري را تحت تاثير قرار دهند و در مرحله دوم به سوي انتخابات شوراها گام برداشته‌اند چراكه امكان رقابت در انتخابات شوراها را قطعي مي‌دانند.

رئيس ستاد خدمتگذاران آباداني و پيشرفت با تاكيد بر اينكه جريان انحرافي و اصلاح‌طلبان به طور جدي خود را براي انتخابات آماده كرده‌اند، اضافه كرد: حلقه انحراف و اصلاح‌طلبان برای خود یک رقیب اصولگرا قائل هستند و تلاش دارند تا با تولید شرایط اضطراری گزینه خود را به نظام تحمیل کنند چرا که استراتژی دو طرف مبتنی بر ایجاد تکثر است تا حجم اختلاف بين نيروهاي انقلاب افزايش پيدا كند.


سروري اظهار داشت: تكثر در بين اصولگرايان سبب سوءاستفاده اصلاح‌طلبان در انتخابات مي‌شود چرا كه آنان تلاش دارند با يك ليست و حداقل تكثر زمينه را بدست گيرند و به اين دليل همايش خود را به‌نام همايش همدلي و وحدت نام گذاشتيم تا بتوانيم تكثر را در بين نيروهاي اصولگرا به حداقل برسانيم.


وي با تاكيد بر اينكه نبايد نگاه سياسي و ابزاري به شوراها داشت، گفت: دو جريان انحرافي و اصلاح‌طلب با نگاه ابزاري، طيفي از جامعه را مجبور به حضور در انتخابات كردند تا خود را به شوراي شهر تحميل كنند.

نماينده سابق مردم تهران در مجلس افزود: شوراها تنها بستر ممكن براي استمرار حضور حلقه انحرافی در عرصه قدرت است و به همين دليل است كه اعضا و حاميان اين جريان مي‌خواهند پس از انتخابات رياست جمهوري، براي حضور خود با كمترين هزينه در شوراها زمينه‌سازي كنند.

رئيس ستاد خدمتگذاران آباداني و پيشرفت همچنين بيان كرد: همزماني دو انتخابات بزرگ، زمینه غفلت را برای اصولگرایان فراهم کرده است و رقبا به آن به عنوان یک فرصت طلایی نگاه می‌کنند.

سروري افزود: ليست‌ها بايد با حداكثر مشتركات بسته شود و لذا بايد نگاه جناحي و حزبي را رها كنيم و تلاش كنيم انسجام وحدت و همدلي بيش از گذشته ايجاد شود.

وي ادامه داد: اگر به وحدت نرسيديم حتما بايد سياست‌گذاري‌هايمان معطوف به مشتركات بين اصولگرايان باشد، از نگاه "مجمع الجزايري" به ليست شوراها بايد بپرهيزيم و بدانيم ليستي موفق است كه مثل يك تيم باشد و هر فردي نقشي را در آن قبول كند و اجازه ندهد نگاه سياسي و حزبي به ليست شوراها لطمه وارد كند.

رئيس ستاد خدمتگذاران آباداني و پيشرفت تاكيد كرد: اجتناب از رويكرد جزيره‌اي باعث سود مردم مي‌شود و ما بايد تلاش كنيم نكات قوت سيستم را تقويت كرده و نقاط ضعف را برطرف كنيم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: وابستگي شوراها به دولت آفت بزرگي است البته تعامل با دولت را لازم می‌دانیم اما حفظ استقلال شوراها یک اصل ضروری است.

گفتني است: در اين همايش غلامعلي حدادعادل، مهدي چمران، اسماعيل كوثري، حسين فدايي، عشرت شايق، ابراهيم انصاريان و محمدودود حيدري نيز حضور داشتند.
انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار