رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: فرزند خانواده‌ای با سهل انگاری مادر، حساب بانکی وی را خالی کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  محمود پارسافر اظهار داشت: شخصی به هویت «شهناز.ف» با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اعلام داشت شخص یا اشخاصی ناشناس به طور غیر قانونی مبالغ زیادی را به صورت اینترنتی از حساب عابر بانک صادرات من برداشت کرده‌اند.

وی افزود: به دنبال شکایت این شهروند، مراتب در دستور کار کارآگاهان و افسران فنی پلیس فتا سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در مرحله اول پرینت حساب شاکیه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و موفق شدند سارق اینترنتی را که اقدام به برداشت مبالغ زیادی از حساب وی کرده و مبالغ سرقتی را به حساب‌های دیگری انتقال داده و شارژ تلفن همراه خریده بود را دستگیر کنند.

پارسافر بیان داشت: مأموران پلیس فتا با شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات جامع خود موفق شدند آخرین خریدی که این سارق اینترنتی با استفاده از حساب بانکی شاکی پرونده کرده بود را رد زنی کنند.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران موفق شدند این سارق اینترنتی را در حالی که قصد داشت خرید اینترنتی خود را تحویل بگیرد در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

پارسافر اذعان داشت: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد دستگیر شده پسر مالباخته است و وی در فرصتی مناسب با استفاده از اعتماد شاکی رمز دوم کارت مادرش را برداشته و اقدام به خرید از طریق اینترنت می‌کرده است.

وی از عموم مردم خواست به هیچ عنوان رمزهای کارت عابر بانک خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و هر از چند گاهی نسبت به تغییر آن اقدام کنند./ج1

برچسب ها: زاهدان ، عابربانک ، حساب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.