با حمایت خیران و نیکوکاران بزرگترین دپارتمان اورژانس چشم شرق کشور در مشهد آماده بهره برداری شد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ این طرح با حمايت خيران در مساحت يک هزار و 500 متر مربع در قالب اورژانس عمومي با هشت دستگاه معاينه بيمار و يک دستگاه ويژه بيماران عفوني، اتاق CPR، بخش اورژانس در قالب 4 اتاق بستري با ظرفيت 50 تخت و 4 اتاق عمل در قالب سرپايي و اصلي به بهره برداري مي رسد .

معاون آموزشي بيمارستان خاتم الانبياء مشهد با اشاره به اينکه تا پيش از اين به دليل فعال بودن اتاق هاي عمل اصلي در نوبت هاي صبح و عصر اکثر عمل هاي اورژانس چشم از 7 بعدازظهر تا صبح روز بعد انجام مي شد، گفت:‌ با بهره برداري از 4 اتاق عمل اورژانس در اين بخش امکان انجام عمل ها در ساعات اصلي و صبح و بعدازظهر و در زمان نياز به طور 24 ساعته مهيا شد .

دکتر محمد اعتضاد رضوي، توسعه درمانگاه تخصصي اين مرکز را از ديگر طرحهاي آماده افتتاح برشمرد و خاطر نشان کرد:‌ با بهره برداري از اين طرح تعداد اتاق هاي درمانگاه اين بيمارستان از 3 اتاق به 11 اتاق افزايش مي يابد که بر اين اساس سه اتاق به واحدهاي فوق تخصصي و 8 اتاق به چشم پزشکي عمومي اختصاص مي يابد .

معاون آموزشي بيمارستان خاتم الانبياء مشهد با بیان این که اين دپارتمان از نظر وسعت و جامع بودن دومين بخش پس از بيمارستان فارابي تهران است که به بهره برداري مي رسد، خاطر نشان کرد: ‌با بهره برداري از اين طرح وسعت فضاي اورژانس و درمانگاه هاي اين بيمارستان 10 برابر افزايش مي يابد .

دکتر اعتضاد رضوي با اشاره به اينکه اين مرکز علاوه بر خدمات رساني به بيماران استان، پذيراي بيماران از ساير نقاط کشور و حتي کشورهاي ديگر خواهد بود، خاطر نشان کرد:‌ با بهره برداري از اين طرح علاوه بر توسعه فضاي جديد، امکان گسترش خدمات رساني به مجاوران و زائران بارگاه منور حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) فراهم می شود.

وي با قدرداني از حمايت هاي خير نوعدوست، آقاي هاتفي مدير عامل موسسه خيريه خاتم الانبياء در اجراي اين طرح، خاطر نشان کرد: طبقات اول و دوم اين طرح در قالب فاز دوم و سوم نيز در فضايي بيش از 5 هزار و 500 متر مربع در حال ساخت است که به زودي طبقه اول آن در يک هزار متر مربع به بهره برداري مي رسد .

معاون آموزشي بيمارستان خاتم الانبياء مشهد خاطر نشان کرد:‌ با بهره برداري کامل از اين طرح فضاي اين بيمارستان از 5 هزار متر مربع به 12 هزار متر مربع افزايش مي يابد ./ح
برچسب ها: اورژانس ، چشم ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار