مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
اتهامات بی‌اساس آمریکا به پکن در مورد حملات سایبری، نهایت بدبینی و دورویی است. آمریکا خود به تنهایی بزرگترین و مخرب‌ترین تجهیزات مربوط به حملات سایبری را در اختیار دارد. به اعتقاد کارشناسان، هدف اصلی آمریکا از این اتهامات، افزایش تنش‌های نظامی این کشور با چین است.
"بروس ريدل" تحليلگر مسائل خاورميانه در انديشکده "بروکينگز" در مقاله اي تحت عنوان "درسهايي از جنگ نخست آمريکا با ايران" با اذعان به قدرت منطقه اي کشورمان به دولت اوباما توصيه مي کند که دست به حماقت تجاوز نظامي عليه ايران نزند چرا که ايرانيان تسليم ناپذيرند.
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد سرباز انگلیسی که روز چهارشنبه در لندن با استفاده از سلاح سرد کشته شد، در سال 2009 در افعانستان خدمت می کرد.
5 نفر در ساحه سقوط بالگرد در ونزوئلا جان باختند.
جان کری پس از دیدار با محمود عباس، ناگهان تصمیم گرفت برای خوردن غذا به یک "فست فود" در شهر رام الله سر بزند، تا در ادامه سیاست "ساندویچی" سران آمریکا، توجه خبرنگاران و رسانه ها را به این اقدام خود جلب کند و عدم موفقیت در ازسرگیری مذاکرات سازش را تا حدودی پنهان کند.
معاون سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد که خبرنگاران روس، چند نوار ویدیوئی به بان کی مون ارائه کرده اند که نشان دهنده استفاده گروه های مسلح در حال جنگ در سوریه از سلاح های شیمیایی است.
وزارت دارایی آمریکا در راستای اقدامات ضد ایرانی خود و ادامه جنگ روانی این کشور، تحریم هایی را علیه 20 شرکت و شخص دارای ارتباط با ایران اعمال کرد.
"جان بولتون" در یادداشتی برای اندیشکده امریکن اینترپرایز از سیاست‌ اوباما در قبال ایران و سوریه انتقاد کرد و نوشت: اوضاع نظامی در سوریه به نفع اسد پیش می‌رود و فعالیت‌های هسته‌ای ایران هم تنها چند قدم تا پیروزی فاصله دارد؛ این در حالی است که اوباما همچنان نسبت به این تهدیدات غافل است.
پزشک ویژه جلال طالبانی رییس جمهور عراق اعلام کرد حال وی به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.
وزير بازرگاني و گمرك تركيه از قصد كشورش براي ايجاد ديواره مرزي و حائل 2.5 كيلومتري در مرزهاي خود با سوريه در نزديكي منطقه شهر ريحانلي در هاتاي به منظور جلوگيري از تردد غيرقانوني از اين مرز خبر داد.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار