برای تغییر در ساختار ارتباطی قدیمی و رایج در بیمارستان ها سیستمی را طراحی کردیم که به صورت مونیتورها و تبلت های لمسی در دسترس بیماران، پزشکان وپرستاران قرار می گیرد.

مهندس علی مردانی کارشناس سیستم جامع ارتباطی بیمارستاني در گفتگو با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران گفت: بیمارستان ها دارای ساختارهای ارتباطی از جمله تلفن و بی سیم هستند که هزینه های جداگانه ای برای هر کدام متحمل می شوند.

وی بیان کرد: برای بالا بردن رضایت مندی بیماران و تغییر در ساختار ارتباطی قدیمی و رایج در بیمارستان ها سیستمی را طراحی کردیم که به صورت مونیتورها و تبلت های لمسی در دسترس بیمار، پزشک و پرستار قرار می گیرد.

علی مردانی افزود: بیمار می تواند با استفاده از تبلت متصل به تخت خود علاوه بر اظهار پرستار از بخش های ديگ مانند تلویزیون، سرگرمی، نمایش فیلم، موسیقی و اینترنت برخوردار شود.

وی با بیان اینکه چنین ابزار پرقدرتی به پزشکان و پرستاران اجازه می دهد اطلاعات پرونده پزشکی بیمار را مطالعه کنند گفت: این تبلت ها قادر به نمایش نتایج رادیو گرافی آزمایشات ویزیت های قبلی ،ثبت تجویز، مشاوره و وضعیت بیمار است.

این کارشناس ادامه داد: تبلت پرستاران به آنها اجازه می دهد متوجه موقعیت بیماری که به آنها را اظهار کرده است شوند و حتی در صورت نیاز با لمس کلیه گروه احیاء را مطلع سازند.

علی مردانی بیان کرد: پزشکان با استفاده از این سیستم پرونده بیمار را مطالعه و بر روی آن به صورت الکترونیکی نسخه جدید را وارد می کنند.

وی در پایان گفت: با استفاده از گوشی هاي موجود در این سیستم می توان ساختار بي سیم را نیز با تلفن ثابت ایجاد کرد. گوشی ها در این ساختار نیاز به سیم کارت نداشته و تحت پوشش شبکه WiFi است و این طراحی برای سیستم عامل آندروید تتعبيه شده است./ع2
برچسب ها: بیمارستان ، پزشک ، سیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار