رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نحوه اجرای قانون هدفمندي یارانه‌ها از سوی دولت گفت:‌ بهتر است دولت آینده بعد از انتخابات سریعا با کمیسیون‌های تخصصی مربوط تشکیل جلسه داده، مسئله هدفمندی یارانه‌ها را در دست بررسی قرار دهد.

ارسلان فتحی‌پور نماینده  کلیبر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات پیش روی رئیس‌جمهور آینده در حوزه مسائل اقتصادی گفت: رئیس‌جمهور آینده مطمئنا در حوزه هدفمندی یارانه‌ها، مسائل اشتغال و اقتصاد کشور با چالش‌هایی روبرو است.
 
وی با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد:‌ برای رسیدگی به هدفمندی یارانه‌ها باید در حوزه ارزی ثبات قیمت داشته باشیم و از طرف دیگر به ثابت نگه داشتن قیمت حامل‌های انرژی هم توجه شود که لازمه تمامی این‌ها برقراری ثبات اقتصادی در کشور است.   
 
فتحی‌پور تصریح کرد: بهتر است دولت آینده بعد از انتخابات سریعا با کمیسیون‌های تخصصی مربوط تشکیل جلسه داده، مسئله هدفمندی یارانه‌ها را در دست بررسی قرار دهد و چگونگی نحوه اجرای آن را مشخص کند.
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نحوه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از سوی دولت گفت:‌ اگر دولت بخواهد در مورد این قانون تغییراتی را اعمال کند باید لایحه‌ای را به مجلس ارائه دهد اما برای متمم لایحه بودجه 92 باید نشست‌هایی را برگزار کرده و جلسات کارشناسی انجام دهیم تا بتوانیم در جهت ثبات اقتصادی گام برداریم.   
 
وی با اشاره به مسئله اشتغال ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون نفر در کشور بیکار هستند؛ باید به این فکر باشیم که بتوانیم شغل‌های موجود را حفظ کنیم؛ ایجاد اشتغال در مراحل دیگر قرار دارد.
 
فتحی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی قابل تحمل نیست و نیاز به بررسی دقیق دارد که کمیسیون اقتصادی مطمئنا بعد از بررسی بودجه این مسئله را بررسی می‌کند. امیدواریم دولت آینده با بررسی و در نظر گرفتن علم اقتصاد این مسائل را از بین ببرد تا اقتصاد کشور با چالش مواجه نشود.

 
انتهای پیام//  
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار