مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري از صدور يك هزار و 171 پروانه بهره‌برداري در اين استان در سال گذشته خبر داد.

رحمان كرمي در نشست منطقه‌اي اطلاع‌رساني و بررسي سامانه رصد الكترونيكي كالاهاي تجاري در شهركرد اظهار داشت: استان چهارمحال و بختياري، 10 درصد از آب شرب كشور را تامين مي‌كند و با توجه به شرايط آب‌ و هوايي داراي شرايط خوبي براي افزايش توليد و تجارت است.
وي با بيان اينكه 30 مجتمع صنعتي در اين استان فعال است، افزود: اين نشان‌دهنده ظرفيت‌ بسيار بالاي استان چهارمحال و بختياري در زمينه فعاليت‌هاي صنعتي است.
كرمي از وجود 30 هزار واحد صنفي در اين استان خبر داد و گفت: در سال گذشته در اين استان يك هزار و 171 پروانه بهره‌برداري صادر شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري سامانه رصد الكترونيكي كالاهاي تجاري را يكي از موثرترين روش‌هاي كسب اطلاعات در زمينه تجاري دانست و اذعان داشت: كليه اطلاعات از قبيل حمل و نقل و تجارت در اين سامانه ثبت مي‌شود و استان‌ها مي‌توانند به آمار مورد نياز خود در كوتا‌ه‌ترين زمان ممكن دسترسي پيدا كنند.
اين مسئول ادامه داد: به دنبال ايجاد ارتباط الكترونيكي مقدمه وحدت جهاني فراهم مي‌شود و بستر تجارت كشور با ساير نقاط جهان فراهم مي‌شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.