فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: انتخابات در کشور ایران همواره مورد توجه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی بوده است و حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح آن در انتخابات مثل همیشه باعث ناامیدی استکبار جهانی می شود.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  سردار ˈیونس امیری در نشست بصیرتی فرهنگیان شهرستان بهمئی با موضوع حماسه سیاسی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند به کسی رای دهید که مکتبی، پایبند به ارزشهای اسلامی، دلسوز مردم و شجاع در مقابل آمریکا و استکبار جهانی باشد.
وی گفت: در سالروز محاصره اقتصادی ایران در سال 1359 از سوی آمریکا و غرب قرار داریم که به گفته امام راحل این محاصره اقتصادی برای ما نعمت است تا روی پای خود بیاستیم و به وسیله تلاش و علم خود به دیگران متکی نباشیم.
امیری تصریح کرد: تحریم ها امروزه شدیدتر شده و به واقع تحریم جهانی شده ایم ولی با تلاش همه قشرهای مردم ،ایران اسلامی در همه عرصه ها به پیشرفت چشمگیری عرصه ها رسیده و به تکیه گاه بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان تبدیل شده است.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران ایران اسلامی در انتخابات از هیچ شخص یا جناحی حمایت نمی کند و به ملاک هایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب فرد اصلح بیان کردند عمل می کند ./س
برچسب ها: انتخابات ، حضور ، ناامیدی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.