مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: برقراری پروازها از فرودگاه رشت تاثیر همه جانبه در توسعه اقتصادی، فرهنگی و توریستی این استان دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، فتاح رضوانی در دیدار با رییس کمیسیون ایران در اتاق بازرگانی مسکو با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پرواز از فرودگاه رشت به کشورهای آسیای مرکزی اظهار کرد:‌ برقراری پروازها از فرودگاه رشت به کشورهای آسیانه مرکزی می‌تواند علاوه بر افزایش درآمدهای فرودگاه رشت تاثیر همه جانبه در توسعه اقتصادی، فرهنگی، توریستی گیلان داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌های کشور با مدیریت 54 فرودگاه از جمله فرودگاه رشت به دنبال افزایش درآمد از طریق برقراری پرواز و واگذاری اماکن به بخش‌های خصوصی است، اظهار امیدواری کرد شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز گام‌های موثرتری بردارند.

رجب صفر اف - رییس کمیسیون ایران در اتاق بازرگانی مسکو - نیز با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی گیلان گفت: صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای آسیای مرکزی از طریق راه‌اندازی پروازهای باربری در فرودگاه رشت امکان‌پذیرست و انتظار می‌رود مدیران ارشد استان نسبت به بازارهای هدف در کشورهای آسیای مرکزی توجه بیشتری داشته باشند.

وی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران و گیلان را بسیار با اهمیت دانست و افزود: امکانات و پتانسیل ایران بسیار بالاست و باید با کمک رسانه‌ها به معرفی هرچه بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی برای طرف روس اقدام کنیم.

رییس کمیسیون ایران در اتاق بازرگانی مسکو هدف از این بازدید را شناخت ظرفیت‌های فرودگاه رشت و معرفی آن به مردم روسیه جهت پیشبرد و تسهیل در مراودات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران عنوان کرد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: گیلان ، پرواز ، رشت ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.