تیم ملی بوکس بزرگسالان از 23 اردیبهشت اردوی آماده سازی خود را شروع کرده است اما گویا در یک وزن از اوزان مشکلاتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان از روزها پیش اردوی خود را با حضور 23 بوکسور آغاز کرده است.

احسان روزبهانی نیز که در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان حضور داشت به تازگی به کشورمان بازگشته است و در اردوها نیز شرکت می کند. شاید یکی از دغدغه های کادر فنی تیم ملی غیبت هومن طوقانی در وزن 48 کیلوگرم باشد.

طوقانی چند روزی است که به بهانه شرکت در امتحانات در اردوی تیم ملی حضور ندارند و از آن جایی که وی تنها مشت زن وزن 48 کیلوگرم است نبودش تیم را مشکل ساز خواهد کرد.

تیم ملی بوکس ما در حالی اردوی خود را از اواخر اردیبهشت ماه آغاز کرده است که از 9 تیر باید در مسابقات آسیایی حضور پیدا کند.
حالا حتی اگر ملی پوشان ما در این مدت کوتاه نیز به صورت فشرده تمرین کنند باز هم زمان کمی دارد چه برسد به اینکه در این میان غیبت نیز داشته باشند.

در این جا شاید لزوم وجود لیگ در بوکس بیشتر احساس شود. اگر ما لیگ داشتیم بدون شک با غیبت این بوکسر در وزن 48 کیلوگرم جایگزین زیادی داشتیم.

به هر حال با همین شرایط و این توان و پتانسیل ما باید راهی رقابت هایی شویم که به نظر نمی رسد حریفان دست و پا بسته ای انتظارمان را بکشند./مح
برچسب ها: بوکس ، اردو ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار