فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: انتخابات که مظهر مردم‌سالاری دینی در این کشور است در 24 خرداد بار دیگر نمایشی از صلابت و عزم ایرانیان را برای همگان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ولی کریمی در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: چشم همه جهانیان به حضور مقتدرانه ایرانیان در رویداد عظیم و سرنوشت‌ساز انتخابات 24 خرداد است که قطعاً صحنه خلق شده زمینه یأس و ناامیدی دشمنان و امید و نشاط دوستداران انقلاب را فراهم می‌کند.

وی، انتخابات را در ایران مظهر اراده و اقتدار ملی و بارزترین شاخصه مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و افزود: 24 خرداد بار دیگر با حضور این ملت در صحنه و صلابت و عزت خلق شده، دشمنان بار دیگر سرافکنده شده و به یأس واقعی دچار می‌آیند.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه در انتخابات 24 خرداد همه سلائق و مشارب سیاسی مشارکت کرده و با تنوع کاندیداها مردم فرصت حضور و انتخاب اصلح‌ترین فرد را بهتر پیدا می‌کنند، تصریح کرد: همزمانی دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هرچند وظایف و کار را سنگین کرده، اما قطعاً به مشارکت بالای مردم کمک می‌کند و بار دیگر دشمنان و سرسپردگان غرب و شرق را مأیوس‌تر از همیشه می‌کند.

کریمی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهرستان پارس‌آباد با هماهنگی و همکاری شوراهای اجرایی و نظارتی انتخاباتی در خور مردم و شایسته نظام اسلامی برگزار می‌شود که تمام تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شده است.

وی از پیش‌بینی برقراری 250 شعبه ثابت و سیار در انتخابات پیش‌رو خبر داد و اضافه کرد: با توجه به گستردگی روستاها و مناطق دورافتاده شهرستان پارس‌آباد، تأمین خودرو و سایر تجهیزات مورد نیاز به صورت کامل پیش‌بینی شده و مدنظر است تا نسبت به تأمین آن اقدام لازم صورت بگیرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، صلابت ، ایران ، در ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.