نماينده مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: سياست هاي توسعه اقتصادي در ايران اسلامي روشن است و همه دولت ها بايد براي عملياتي کردن آن برنامه داشته باشند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،‌حميدرضا فولادگر در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت: اگر دولتي بتواند قانون سياست هاي کلي اصل 44 قانون اساسي و طرح حمايت از توليد ملي را به خوبي اجرا کند ، کارآمدي و اثربخشي خوبي خواهد داشت.

وي افزود: در بررسي لايحه بودجه سال 1392 کل کشور هم توجه خوبي به توليد ملي شده است و قرار نيست دولت جديد دنبال برنامه تازه اي  باشد بلکه اسناد بالادستي و پايين دستي خوبي را براي سياست گذاري داريم.

فولادگر گفت: امروز بررسي بندهاي درآمدي لايحه بودجه تمام مي شود و پس از ان ‌بندهاي هزينه اي بررسي خواهد شد.

رئيس کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي گفت: تجارت و دستاوردهاي ديگري در 30 سال اخير داريم ‌بايد مورد توجه دولت آينده باشد و قرار نيست پس از اين مدت ، برنامه اي را از صفر آغاز کنيم.

رئيس کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: شعارهي اقتصادي چند سال اخير به خوبي نقشه راه توسعه کشور را مشخص کرده است وبا توسعه اقتصاد دانش بنيان و فناوري محور مي توانيم کارهاي زيادي انجام دهيم. 

فولادگر گفت : در سند چشم‌انداز‌ 20 سال آينده ايران کشوري توسعه يافته با جايگاه اول اقتصادي، علمي و فناو‌ري در سطح منطقه با هويت اسلامي و انقلابي و الهام‌بخش در جهان اسلام و با عوامل سازنده و ارزنده در روابط بين‌المللي است.

وي تاکيد کرد : برخورداري از دانش پيشرفت در توليد علم و فناوري متکي بر سهم برتر منابع انساني و سرمايه اجتماعي مي تواند به پيشرفت کشور کمک کند و فناوري بايد تجاري‌سازي شود و اقتصاد هم بايد دانش بنيان و متکي بر علم باشد./عب
برچسب ها: اقتصاد ، توسعه ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار