هزاران بحريني با تظاهرات گسترده در شهرهاي اين کشور با اقدامات امنيتي رژيم آل خليفه ازجمله حمله به خانه آيت الله شيخ عيسي قاسم مخالفت و برخواسته هاي انقلاب تأکيد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ هواداران مخالفان بحريني ديروز در تظاهرات گسترده اي شرکت کردند و خواسته هاي خود را که از ابتداي بحران در اين کشور مطرح کردند يادآور شدند .تظاهرکنندگان بحريني که تصاوير آيت الله شيخ عيسي قاسم را در دست داشتند شعار « سرنگون باد حمد » بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين را سر مي دادند .اين تظاهرات که قبلا به آن دعوت شده بود به علت حمله نيروهاي امنيتي به خانه آيت الله شيخ عيسي قاسم شدت يافت.

محمد جمري از نمايندگان مجلس بحرين از فراکسيون جمعيت اسلامي وفاق ملي بحرين گفت :«  قطعا آيت الله شيخ عيسي قاسم در قلوب دوستدارانش و مردم بحرين جايگاه بزرگي دارد و نمي توان از شان و منزلت وي کاست».

رهبران جمعيتهاي مخالف در پيشاپيش تظاهرکنندگان حرکت مي کردند و قربانيان جنبش مردمي در آن شرکت کرده بودند و بر پايبندي خود به مبارزه مسالمت آميز تأکيد کردند.
حضور زنان نيز در اين تظاهرات چشمگير بود که يادآور مشارکت زنان بحريني در درخواست به آزادي و دموکراسي در کشور است.

سنا زين عضو انجمن معلمان بحرين گفت :« همچنانکه مي بينيد همه خيابانها مملو از راهپيمايان است به هيچ وجه تعرض به آيت الله شيخ عيسي قاسم را نمي پذيريم . ما از دو سال پيش بر خواسته هاي خود تأکيد مي کنيم با وجود همه اقدامات امنيتي  که صورت مي گيرد بر خواسته‌هاي خود پافشاري مي کنيم».جمعيتهاي مخالفي که اين راهپيمايي ها را برگزار کرده بودند تأکيد کردند مردم بحرين بار ديگر به خيابانها آمده اند تا تأکيد کنند جنبش مسالمت آميز تا تحقق خواسته اي مشروع سياسي ادامه خواهد يافت که ملت ، منشأ قدرت است در صدر اين خواسته ها قرار دارد .

برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار