فرآيند برگزاري كارگاه هاي دستيار در نقش معلم جهت دستياران سال اول گروه هاي ماژور بيمارستان امام خميني (ره) و بررسي اثرات آن در توانمندي دستياران توسط پژوهشگران انجام شد.

دكتر امير كشوري يكي از صاحبان فرآيند برگزاري كارگاه هاي دستيار در نقش معلم در گفتگو با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران افزود: ارتقاء آموزش همواره از سياست ها ي كلان دانشگاه علوم پزشكي تهران بوده است . قسمت  قابل توجهي از آموزش در بالين ، هم اكنون از طريق دستياران ارائه مي شود كه به نظر قابل ارتقا ء و بهبود مي آيد.

وي گفت: گر چه دستياران ارشد 25درصد وقت خود را به آموزش دادن اختصاص داده اند و دانشجويان نيز 25درصد از آموزش خود را از دستياران مي گيرند.

كشوري تصريح كرد: با توجه به اينكه مشاركت دستياران در آموزش سطوح پايين تر از موارد توجه در سند چشم انداز است به همين دليل سعي كرديم كه يك دوره آموزش هاي ارتقا توان آموزشي دستياران تحت عنوان كارگاه دستيار در نقش معلم در گروه هاي ماژور آموزشي بيمارستان امام خميني ( ره )‌تهران برگزار كنيم و تاثير آن بر افزايش توانمند ي دستياران را از طريق فرم خود ارزيابي بسنجيم.

وي خاطر نشان كرد: اين طرح با هدف ايجاد يك طرح جامع دستيار در نقش معلم در بيمارستان امام خميني تهران تدوين شده است./ع2
برچسب ها: طرح ، پژوهش ، ماژور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.