دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: جبهه مردمی اصلاحات در حال جمع‌بندی بررسی‌های خود بوده و به زودی هم گزینه نهایی مورد حمایت خود از کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری و هم لیست 31 نفره خود در انتخابات شوراها را اعلام خواهد کرد.

"محمد زارع‌فومنی" دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ورود آیت‌الله هاشمی به عرصه انتخابات گفت: شورای مرکزی جبهه اصلاحات طی چند روز آینده جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و تصمیم خود را در حمايت از کانديداي رياست‌جمهوري خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هاشمی قبل از ورود یکی از گزینه‌هاي جبهه مردمي اصلاحات بود که اکنون بعد از بررسي جوانب و طي توافقات شوراي مرکزي جبهه نظر رسمي خود را اعلام خواهيم کرد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات تصریح کرد: در انتخابات شورای شهرها نیز این جبهه محسن هاشمی را سر‌لیست خود معرفی کرده‌ بود اما با  اخباری که حاکی از رد صلاحیت وی است، نفر دیگری را جايگزين خواهیم کرد.

زارع‌فومنی در پایان خاطرنشان کرد: جبهه مردمی اصلاحات در حال جمع‌بندی بررسی‌های خود بوده و به زودی هم گزینه نهایی مورد حمایت خود از کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری و هم لیست 31 نفره خود در انتخابات شوراها را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار