دبير کل جبهه مردمي اصلاحات گفت: بسياري از کانديداهاي اين دوره رجل سياسي نيستند و حضورشان فقط باعث اتلاف وقت شوراي نگهبان و صرف هزينه‌هاي زياد خواهد شد.

محمد زارع فومني دبير کل جبهه مردمي اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعدد کانديداها گفت:‌ با نزديک شدن به انتخابات با تعدد کانديداها روبرو هستيم که اين امر باعث ضربه زدن به کار و ايجاد شبهه در بين مردم مي‌شود.

وي ادامه داد: برخي از افرادي که در اين عرصه وارد شده‌اند تخصص و تعهد لازم را نداشته و در حد و اندازه رياست جمهوري نيستند.

دبير کل جبهه مردمي اصلاحات افزود: بسياري از کانديداهاي اين دوره رجل سياسي نيستند و حضورشان فقط باعث اتلاف وقت شوراي نگهبان و صرف هزينه‌هاي زياد خواهد شد.

وي ادامه داد: از ابتدا بهتر است مکانيزمي تعيين شود تا هر کسي کانديدا نشود و خود را رجل سياسي ننامد چراكه شايد اين افراد در عرصه‌هاي ديگر بهتر بتوانند خدمت کنند.

دبير کل جبهه مردمي اصلاحات تأکيد کرد: جبهه مردمي اصلاحات به عنوان مستقل از ساير جبهه‌ها در حمايت از کانديداي مورد نظر خود وارد عرصه خواهد شد.

زارع‌فومني ادامه داد: در تهيه ليست شوراها نيز با گروه‌هاي تندرو و افراطي که خط قرمزي براي نظام قائل نيستند تفاهمي نخواهد کرد.

وي ادامه داد: در تهيه ليست شوراها از افرادي استفاده خواهيم کرد که ملتزم به قانون، منويات مقام معظم رهبري و مورد تأييد نظام باشند.

دبير کل جبهه مردمي اصلاحات گفت: برخي گروه‌هاي اصلاح‌طلب مي‌خواهند نظرات و ديدگاه‌هاي خود را به ديگر اصلاح‌طلبان نيز بقبولاند در حالي که بايد مشورت بين همه گروه‌هاي اصلاح‌طلب باشد و ما به هيچ ائتلاف اجباري که برخي گروه‌ها براي ما ديکته کنند، تن نخواهيم داد.

زارع فومني گفت: به همه اصلاح‌طلبان متذکر مي‌شويم که افرادي را معرفي کنند که پاک و مورد تأييد بوده و وجهه اجتماعي خوبي داشته باشند.

وي ادامه داد: ما در ظرف سه و چهار روز آينده کانديداي مورد نظر خود را اعلام خواهيم کرد اما فعلا منتظر نظر هاشمي هستيم که بينيم آيا در عرصه انتخابات ورود پيدا مي کند يا خير.

وي در پايان خاطر نشان کرد: ما سر خوشي با افراط و تفريط نداريم و به دنبال اين هستيم تا جرياني به نام معتدلين و ميانه‌روها هستيم تا از بين آن‌ها افرادي را براي ليست شوراهاي خود انتخاب كنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فومنی ، اصلح طلبان ، رجل ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار