دبير کل جبهه مردمي اصلاحات گفت: ما بعيد مي‌دانيم آقايان خاتمي و هاشمي وارد انتخابات شوند و اين گزينه‌ها ديگر مطرح نيستند.

"محمد زارع‌فومني" دبير کل جبهه مردمي اصلاحات، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت انتخابات گفت: جبهه مردمي اصلاحات نشست‌ها و جلسات متعددي درباره انتخابات رياست جمهوري و شوراها داشته و تلاش دارد در همه نقاط کشور براي شوراهاي شهر کانديدا داشته باشد.
 
وي افزود: جبهه مردمي اصلاحات کانديداهاي شوراي شهر را بررسي و افرادي را گزينش کرده‌ است که تاکنون 10 تا 15 نفر براي شوراي شهر در نظر گرفته شده و ليست اين افراد در حال تکميل است که 5 نفر از آن‌ها از اعضاي شوراي جبهه مردمي اصلاحات و بقيه افراد از گروه‌هاي ديگر هستند.
 
فومني در رابطه با کانديداي رياست جمهوري انتخابات آتي تصريح کرد: از بين شش نفري که مد نظر جبهه مردمي اصلاحات بودند دو نفر به طور قطع مشخص شده‌اند و در حال بررسي برنامه‌هاي نفر سوم هستيم و بعد از بررسي‌هاي انجام شده، اواخر ماه جاري با برگزاري نشستي مطبوعاتي رسما کانديداي خود را اعلام خواهيم کرد.
 
دبير کل جبهه مردمي اصلاحات گفت: ستادها و مراکز هماهنگي ما در تمامي استان‌ها آماده شده و مسئوليني در استان‌هاي مختلف براي اين کار انتخاب شده‌اند.
 
وي ادامه داد: ما بعيد مي‌دانيم آقايان خاتمي و هاشمي وارد انتخابات شوند و اين گزينه‌ها ديگر مطرح نيستند چرا که تاکنون رسما حضور خود را اعلام نکرده‌اند و بايد با روساي جمهور قبلي خداحافظي کرد و اصلا صلاح هم نيست که اين‌ها وارد انتخابات شوند.
 
فومني با تاکيد بر حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: خون تازه‌اي بايد در جريان اصلاحات شکل بگيرد و افراد قوي از اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور دارند که بايد از وجود آن‌ها استفاده کرد.
 
دبير کل جبهه مردمي اصلاحات با تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري درباره نام‌گذاري سال جديد با عنوان حماسه سياسي و حماسه اقتصادي تصريح کرد: جبهه مردمي اصلاحات از بيانات ايشان در انتخابات آتي استفاده خواهد کرد و خواهان اين است که ان‌شاءلله با درايت گروه‌هاي مختلف به ويژه اصلاح‌طلبان انتخاباتي پرشور داشته باشيم.
 
وي افزود: اصلاح‌طلبان بايد به اين نتيجه برسند که زمان کم است و هر چه سريعتر بايد تصميم‌گيري کنند و بدانند که هيچ فردي نبايد با اصرار ديگران وارد عرصه انتخابات شود چرا که بعدا مشکلاتي پيش خواهد آمد.
 
فومني ادامه داد: جبهه مردمي اصلاحات در انتخابات آتي برنامه‌محور بوده و با دکترين جديدي وارد اين عرصه خواهد شد و با قدرت هر چه تمام تر در انتخابات رياست جمهوري و شوراها حضور پيدا خواهد کرد.
 
دبير کل جبهه مردمي اصلاحات گفت: ما برنامه‌هاي خوبي براي انتخابات آينده داريم، به هيچ‌وجه کوتاه نمي آييم، از هيچ کسي واهمه‌اي نداريم و طبق بيانات مقام معظم رهبري در رقم زدن حماسه سياسي حضور پررنگي خواهيم داشت و به افزايش شور و نشاط انتخابات کمک خواهيم کرد.
 
وي در پايان خاطر نشان کرد: در اين انتخابات با روساي جمهور قبلي خداحافظي و به کانديداي اصلح که رئيس‌جمهور بعدي است و به دست مردم ايران انتخاب خواهد شد سلام خواهيم کرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار