طی حکمی از سوی استاندار بوشهر رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،استاندار بوشهر در حکمی محمدحسن پرآور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار را با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر منصوب کرد.

فریدون حسنوند در اين حكم با تأكيد بر ضرورت برگزاری هرچه باشكوه‌تر انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوری و چهارمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرده است و در بخشی از این نامه آورده است: امید است نسبت به تشکیل ستاد انتخابات استان و پیگیری وظایف محوله در تمامی مراحل انتخابات و همکاری و تعامل با هیئت‌های نظارت شورای نگهبان، شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت بازرسی و سایر عوامل اجرایی شاهد انتخاباتی با شکوه همراه با حضور حداکثری مردم باشیم.

استاندار بوشهر در این حکم با تاکید بر رعایت اصول امانتداری در انتخابات تصریح کرده است: امید است به گونه ای برنامه ریزی شود که با بهره‌گیری از همه امکانات و نیروهای استانداری و همکاری سایر مسئولان و مدیران، معاونین استاندار، فرمانداران و همراهی و هماهنگی سایر دستگاه‌های وابسته به دولت انشاالله شاهد انتخاباتی پرشور باشیم./ك

برچسب ها: رئیس ، ستاد ، انتخابات ، استان ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.