مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر، حضور حداکثری در انتخابات و مصرف تولیدات داخلی و صرفه جویی را لازمه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دانست.

حجت الاسلام ممی زاده، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، با بیان اینکه حماسه سیاسی به خاطر انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ها و روستاهاست گفت: دست های است که مانع برگزاری انتخابات بشوند و یا اینکه مشارکت مردم را کم رنگ کنند اما مردم باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در این انتخابات حماسه جدیدی در عرصه سیاسی خلق مي کنند.

وی، در ارتباط با حماسه اقتصادی نیز افزود: نتیجه نگرفتن دشمنان از تشدید تحریم های طولانی مدت بر علیه نظام اسلامی و همچنین از جنگ سخت و جنگ نرم باعث شده است آخرین تیرها را متوجه مسایل اقتصادی کنند تا مردم را در فشار قرار دهند اما مردمی که 8 سال دفاع مقدس و تحریم ها را با سربلندی پشت سر گذاشته اند به راحتی در عرصه اقتصادی نیز پیروز خواهند شد و با حمایت از تولیدات داخلی و مصرف تولیدات داخلی و صرفه جویی در مصرف حماسه اقتصادی دیگری را خلق خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر، گفت: تلاش سپاه و بسیج در سال جاری تحقق منویات مقام معظم رهبری در همه زمینه ها و به خصوص تحقق نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی، همچنین با اشاره به زلزله سال 91 در شهرستان اهر و نقش بسیج و سپاه در کمک رسانی گفت: حضور بسیج و سپاه بعد از حادثه تلخ زلزله در کنار سایر امداد رسانان چشم گیر بود چرا که با این حضور تا حدودی از لحاظ مادی و معنوی تسکین آلام آسیب دیدگان شدند./ع

 

برچسب ها: حضور ، حداکثری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.