دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات از بسته شدن "برنامه و مانیفست انتخاباتی" جبهه مردمی اصلاحات خبر داد و گفت: این برنامه مورد تایید اعضای شورای مرکزی جبهه قرار گرفت.

"محمد زارع‌فومنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ از بسته شدن "برنامه و مانیفست انتخاباتی" جبهه مردمی اصلاحات خبر داد و گفت: این برنامه مورد تایید اعضای شورای مرکزی جبهه قرار گرفت.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: در این برنامه که مانیفست(مرام‌نامه) جبهه مردمی اصلاحات نیز درکنار آن تدوین شده، به ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز در انتخابات توجه شده است.

زارع‌فومنی درباره این برنامه عنوان کرد: ساعت‌ها کار کارشناسی بر روی این برنامه انجام شده است که فکر نمی‌کنم سایر احزاب و گروه‌ها چنین برنامه‌ای تدوین کرده باشند.

وی با بیان اینکه در این برنامه به هر دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توجه شده است، اعلام کرد: جبهه مردمی اصلاحات نه تنها در انتخابات ریاست‌جمهوری بلکه در انتخابات شوراها حضور فعال و پرقدرت خواهد داشت.

زارع‌فومنی همچنین از ادامه بررسی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در شورای راهبردی جبهه مردمی اصلاحات خبر داد و گفت: "ارائه برنامه مدون و کارشناسی‌شده" از معیارهای جبهه مردمی برای انتخاب نامزدهاست، که تاکنون نامزدهایی که برنامه مناسبی ارائه نکرده اند، از لیست بررسی‌ها خارج شده‌اند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات همچنین عنوان کرد: کمیته نظرسنجی جبهه مردمی اصلاحات نظرسنجی را در سطح شهر تهران انجام داده است که نتایج آن نشان دهنده تمایل مردم به سمت یک کاندیدای معتدل است.

گفتنی است، پیش از این دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرده بود کاندیدای مورد نظر جبهه مردمی اصلاحات بزودی در یک نشست مطبوعاتی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار