دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات گفت:‌ در انتخابات آينده نياز است تا خون تازه‌اي به نام "موج سوم" به کالبد انتخابات وارد شود.

محمد زارع فومني دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ در انتخابات آينده نه جريان اصولگرايي و نه جريان اصلاح‌طلبي نمي‌توانند اقبال مردمي داشته باشند؛ در اين دوره نياز است تا خون تازه‌اي به نام "موج سوم" به کالبد انتخابات وارد شود.

زارع‌فومني افزود‌: دو دولت منتسب به اصولگرايان و اصلاح‌طلبان امتحان خود را پس داده‌اند و نتوانستند به طرز مطلوبي پاسخگوي نيازهاي مردم باشند.

وي با بيان اينکه جبهه مردمي اصلاحات از يک کانديداي معتدل که پايبند به قانون اساسي، خط اصيل امام خميني(ره) و ولايت فقيه باشد، حمايت مي‌کند،‌ عنوان کرد: برخي از "اصلاح‌طلبان تندرو" به دنبال سنگ‌اندازي بر سر راه اصلاح‌طبان ميانه‌رو هستند، اما اصلاح‌طلبان معتدل، محکم و مصمم راه خود را ادامه خواهند داد.

زارع‌فومني درباره القائات برخي از اصلاح‌طلبان تندرو مبني براينکه شرايط براي حضور آنها در انتخابات مناسب نيست،‌ گفت:‌ در واقع منظور آنها اين است شرايط براي راي‌آوري آنها مناسب نيست.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات همچنين با تاکيد براينکه بازنشسته‌هاي سياسي بايد به جوانان اجازه حضور و فعاليت دهند، گفت: در اين دوره از افرادي که به دور از افراط و تفريط به دنبال خدمت‌رساني به مردم و نظام هستند، حمايت خواهيم کرد.

زارع‌فومني درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي جبهه مردمي اصلاحات اعلام کرد: کميته‌هاي انتخاباتي جبهه مردمي فعال شده اند که کميته "جوانان" و "دانشجويان" فعال‌ترين کميته‌ها هستند.

وي با بيان اينکه جبهه مردمي اصلاحات سازماندهي وسيعي در سطح کشور انجام داده است،‌ گفت: "شوراي راهبردي" اين جبهه نيز درحال بررسي کانديداهاي احتمالي است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار