عضو شوراي مرکزي "جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي" خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: نتيجه انتخابات را نپذيرفتن و با رقيب جنگيدن و جوانان مردم را به کشتن دادن انحصارطلبانه است يا اينکه کسي بگويد من ديندار هستم؟ کداميک از اين‌ها انحصارطلبانه‌تر است.

"فريدالدين حداد عادل" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به ادعاي برخي اصلاح‌طلبان مبني بر طرح ايده گفتگو بين جريان‌هاي اصولگرا و اصلاح‌طلب اظهار داشت: موضوع "اصلاح‌طلبان" فراتر از يک گفتگوي سياسي است؛ کساني که نهايت مطالباتشان ابطال انتخابات و ادعاي تقلب در سال 88 است، بايد موضع خود را در قبال ادعاي تقلب و حکايت فتنه 88 مشخص کنند.

وي با اشاره به اين مثال که عرصه رقابت سياسي همانند يک مسابقه حق شرکت را به کساني مي‌دهد که به قانون مورد نظر تمکين مي‌کنند، تصريح کرد: اصلاح‌طلبان به اين اميد در رقابت سياسي شرکت مي‌کنند که اگر پيروز شدند به دنبال منفعت سياسي خود بروند و اگر هم شکست خوردند با رفتارهاي نسنجيده اصل نظام و ارامش مملکت را بر هم بزنند که در چنين شرايطي گفتگو با اصلا‌ح‌طلبان بي‌ارزش است.

عضو شوراي مرکزي "جمعيت رهپويان" با بيان اينکه دل‌خوشي اصلاح‌طلبان براي شرکت در عرصه رقابت تشويق‌هاي بي بي سي و صداي آمريکا است، گفت: عناصر حياتي اصلاح‌طلبان هرگاه که با شکست سياسي مواجه مي‌شوند به سرويس‌هاي امنيتي غرب پناه مي‌برند و سعي مي‌کنند براي بر هم زدن آرامش جامعه مردم را تحريک به آشوب کنند، كه اينگونه رفتار کردن در فعاليت‌هاي سياسي در چارچوب قاعده مشارکت سياسي نمي‌گنجد.

حدادعادل تاکيد کرد: تمامي افراد و گروه‌‌هايي که قصد فعاليت مشارکت سياسي در جامعه را دارند بايد تکليف خود را در مورد ادعاي تقلب، مواضع زندانيان سياسي، سران فتنه معين کنند تا بشود با هم به مذاکره نشست که به طور حتم در چنين شرايطي به نتيجه خوبي نيز دست مي‌يابيم.

وي در واکنش به ادعاي برخي از اصلاح‌طلبان مبني بر اينکه اصولگرايان انحصارطلب هستند، بيان کرد: نتيجه انتخابات را نپذيرفتن و با رقيب جنگيدن و جوانان مردم را به کشتن دادن انحصارطلبانه است يا اينکه کسي بگويد من ديندار هستم؟ کداميک از اين‌ها انحصارطلبانه‌تر است.

عضو جمعيت رهپويان خاطر نشان كرد: نمونه بارز ديندارتر بودن "اصولگرايان" از اصلاح‌طلبان رفتارهاي آنها است، اصلاح‌طلباني که تا ديروز سمت دولتي داشتند امروز در رسانه‌هاي صهيونيستي‌ حرف‌هاي ضددين مي‌زنند.

گفتني است برخي اصلاح‌طلبان به تازگي مدعي شدند كه اصولگرايان خود را تنها دينداران جامعه مي‌پندارند و براي برقراي بين جريان اصولگرا و اصلاح‌طلب براي اعتماد سازي بايد اصولگرايان پيشقدم گفتگو شوند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: عادل ، اصولگرا ، نهایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار