دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات از نيروهاي افراطي جريان اصلاحات خواست تا با کناره گيري اجازه حضور در عرصه نظام را به افراد ميانه رو و معتدل اين جريان بدهند.

محمد زارع فومني دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: در شوراي راهبردي اين جبهه 5 گزينه از افراد ميانه رو و معتدل به عنوان گزينه هاي منتخب جبهه مردمي اصلاحات براي انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري انتخاب شده اند.


وي در مورد انتخابات شوراي شهر و فعاليت هاي اين جريان، گفت: طبق شاخص هاي مورد نظر افراد انتخاب مي شوند و با نظرسنجي از تمام اقشار در سطوح مختلف جامعه، کانديداهاي مورد نظر را معرفي خواهيم کرد.


فومني ادامه داد: براي انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري نسبت به اعتدال، ميانه روي، پيروي از خطوط مقام معظم رهبري و قانون اساسي با ساير گروه هاي اصلاح طلب به تفاهم رسيده ايم.


وي از نيروهاي افراطي جريان اصلاحات خواست تا اجازه حضور در عرصه نظام را به افراد ميانه رو و معتدل اين جريان بدهند لذا افراد سوخته و بدون عملکرد با کناره گيري، عرصه را براي ورود نيرو هاي جديد باز کنند.


دبير کل جبهه مردمي اصلاحات خاطر نشان کرد: اصلاحات در چهارچوب نظام و با پيروي از خط امام و رهبري خواهان حضور در صحنه است لذا در اين مورد فراخوان عمومي را نيز براي همه گروه هاي سياسي و ميانه رو در نظر گرفته است./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار