معاون برنامه ریزی و ارتباطات نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه های جمعی بنا به وظیفه خود در قبال جامعه، در خلق حماسه سیاسی رسالت سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، طالبی به مناسبت سالروز سفر رهبری به کردستان در جمع فعالان رسانه های جمعی استان افزود: آگاه سازی جامعه و هدایت افکار عمومی در مقابله با تهدیدها و دسیسه های دشمنان برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد باید محور فعالیت رسانه های جمعی باشد.
وی زحمات و کوشش فعالان رسانه های جمعی استان بعد از سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان برای پوشش برنامه های این حوزه را قابل تقدیر دانست و گفت: رسانه ها در شفاف سازی و اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته در کردستان در زمینه سفر رهبری، تلاش خوبی کرده اند.
وی پیگیری مطالبات بر حق مردم و انتقادهای سازنده از سوی رسانه های جمعی استان در تحقق کامل مصوبات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سفر به کردستان را اقدامی چسندیده عنوان کرد.
طالبی گفت: فعالان رسانه ای استان در اخبار، گزارش ها، مقالات و یاداشت های خود در رسانه های مکتوب و فضای مجازی، مجال مانور دشمنان نظام را گرفته اند و لازم است در آستانه انتخابات این مهم بیشتر تقویت شود.
معاون برنامه ریزی و ارتباطات نماینده ولی فقیه در کردستان، تلاش برای افزایش مشارکت عمومی و هدایت جامعه در تشخیص افراد اصلح در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را بسیار مهم خواند.
طالبی، خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را در گرو تلاش جهادگونه و شبانه روزی آحاد جامعه دانست وگفت: فعالان رسانه های جمعی در تحقق این امر نقش تعیین کننده ای دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.