رسوايي اخلاقي جديد شاهزاده خاندان آل سعود

در صفحات فیس بوک عربستانی‌ها امروز مطلبی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است که پرده از رسوایی جدیدی از شاهزادگان خاندان سعودی برمی‌دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه خبری دام پرس، در این صفحات چنین نوشته شده است: درب خودرو شاسی بلند جی ام سی باز می‌شود و از داخل آن جسد کاملا برهنه‌ای به کنار یکی از خیابان‌های منطقه السامر در استان جده در غرب عربستان سعودی انداخته می‌شود و پس از آن خودرو با سرعت بسیار محل را ترک می‌کند.
سرعت خودرو و اقدام به انداختن این جسد آنقدر زیاد بود که افرادی که از آن منطقه عبور می‌کردند، تنها از مشاهده جسد فهمیدند چه اتفاقی افتاده است. اهالی به سرعت به اورژانس خبر می‌دهند، اما مشخص می‌شود که این زن مرده است. این درحالی است که روی نقاط مختلف بدن وی آثار شکنجه و خون مردگی و زخم مشاهده می‌شد.
اهالی به سرعت با نیروهای امنیتی برای یافتن عامل این جنایت تماس می‌گیرند، اما موضوع عجیب این بود که حضور نیروهای امنیتی سعودی در محل ساعت‌ها به طول انجامید و پس از حضور در محل تنها به بررسی جسد پرداختند.اما ماجرا چه بود؟
یکی از کاربران صفحات اجتماعی اینترنتی که خود را "مبارزه با برهنگی خاموش" معرفی کرده است، اینگونه از اصل ماجرا پرده برمی‌دارد:
دختری که جسد وی برهنه در یکی از خیابان‌های جده رها شد، شب چهارشنبه گذشته به دستور شاهزاده "خالد بن سعد بن عبد العزیز" از داخل یکی از مغازه‌های مجتمع تجاری "مول التحلیه "شهر جده توسط فردی به نام "طارق المغربی" ربوده شد که از دوستان نزدیک شاهزاده خالد می‌باشد که به تندخویی و تجاوز و تعدی مکرر به زنان در جده معروف است.
این کاربر عربستانی می‌افزاید: طارق الغربی در میان خانواده‌های فقیر و مستمند و زنان بیوه و مطلقه شهر می‌گردد و با فریب مالی، آنها را نزد شاهزاده خالد می‌برد و در آنجا در حین تعرض از آنها فیلم گرفته می‌شود تا پس از آن سوء استفاده از آنها ادامه یابد و این زنان و دختران به عنوان پیشکش به دیگر اعضای خاندان سعودی تقدیم شوند و مورد سوء استفاده آنها نیز قرار گیرند.
وی به این نکته اشاره می‌کند که شاهزاده به طور معمول در طبقه سوم این مجتمع تجاری به گشت و گذار می‌پردازد که دارای رستوران و کافی‌نت و غیره است و خانواده‌ها بیشتر به آن روی می‌آورند و در آنجاست که این شاهزاده سعودی به شکار دختران و زنان عربستانی می‌پردازد که در یکی از این گشت و گذارها نگاهش به این دختر می‌افتد که جسدش برهنه در خیابان رها بود. شاهزاده تلاش می‌کند، شماره تماس خود را به وی دهد و چون با مخالفت وی مواجه می‌شود، خشمگین شده و در مقابل دیدگان حاضر در مجتمع با هفت تیری که در اختیار داشت وی را تهدید به همراهی با وی می‌کند.
این کاربر عربستانی می‌افزاید: در بیرون مجتمع طارق المغربی با خودرو شاسی بلند جی ام سی در انتظار شاهزاده سعودی بود و به این ترتیب دختر را با خود کشان کشان می‌برند، بدون اینکه نگهبانان مجتمع از ترس توان واکنش و اقدام داشته باشند، چراکه شاهزاده را به خوبی می‌شناختند.
پس از آن پلیس طارق المغربی که مورد شناسایی قرار گرفته بود، را به مرکز پلیس جده فرا می‌خواند، اما پلیس جرات نمی‌کند که شاهزاده را احضار کند و تنها در تماسی تلفنی از وی خواسته می‌شود که برای پاسخ گفتن به برخی سوالات در مرکز پلیس حاضر شود که شاهزاده سعودی با این امر مخالفت می‌کند.
این درحالی است که در این مدت حدود 25 نفر از اعضای خانواده و بستگان این دختر با تجمع مقابل مرکز پلیس خواستار مجازات عاملان این جنایت می‌شوند که خبر قتل وی و یافتن جسدش در خیابان منتشر می‌شود و بالبطع وظیفه نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی سرپوش نهادن بر این قضیه بود.
این درحالی است که اهالی جده می‌گویند، ظرف دوماه گذشته این دومین حادثه از این دست است که در این شهر روی می‌دهد.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۳ دی ۱۳۹۴
خدایا بحق محمد ص نابودی آل سعود برسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
خدا لعنت کند ال سیعود ملعون را اینهمه حاجیه بیگناه کشتند ایران با ید جواب دندان شکن به این ملخورها بدهد
Iran (Islamic Republic of)
جعفرلل
۰۲:۲۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
لعنت برال سعود صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
لعن الله آل سعود جمیعا به حق محمد و آل محمد(ص)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
ال سعود قدرت مدیریت ندارند
ال سعود خوش گذران و عیاش اند
ال سعود در حال سقوط اند
ال سعود با ال یهود برادراند...
می توان ال سعود زا به تلی از خاکستر تبدیل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
لعنت خدا بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۹:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
الهم العن آل سقوط .انشاالله بزودی نابودخواهندشد.
آخرین اخبار