سخنگوي حزب آبادگران جوان درباره همراهي احمدي‌نژاد با مشايي در وزارت کشور براي ثبت نام گفت: اقدام رئيس جمهور در همراهي وي تلخ ترين واقعه روزهاي ثبت نام بود.

"بيت‌الله بدرلو" سخنگوي حزب آبادگران جوان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات پيش‌رو گفت: ثبت نام از کانديداها از سلايق مختلف زمينه را براي تحقق حماسه سياسي به معناي واقعي فراهم کرده است.

وي درباره همراهي احمدي‌نژاد با مشائي در وزارت کشور براي ثبت نام گفت: اقدام رئيس جمهور در همراهي وي تلخ ترين واقعه روزهاي ثبت نام بود.

سخنگوي حزب آبادگران جوان، افزود: علي‌رغم حمايت‌هاي همه جانبه‌اي که نظام جمهوري اسلامي ايران از احمدي نژاد در راستاي کمک به وي در جهت خدمت‌رساني به مردم کرده است، متاسفانه وي ضمن قدرنشناسي، از هيچ اقدامي نيز جهت برهم زدن ثبات و آرامش نسبي در کشور فروگذار نکرده است.

بدرلو افزود: همراهي احمدي‌نژاد با مشائي نشان‌دهنده اعتقاد رئيس جمهور مبني بر عدم صلاحيت و توانايي اين کانديدا است.

وي تصريح کرد: احمدي نژاد با اين کار به دنبال کسب صلاحيت و محبوبيت براي مشائي است که بايد بداند که حتي با نذر و نياز نيز اين کار ناشدني است.

سخنگوي حزب آبادگران جوان تصريح کرد: در شرايط حاضر که با تدبير مقام معظم رهبري امکان حضور همه سلايق در عرصه انتخابات فراهم شده است، ضرورت دارد که کليه نهادها و سازمان ها از اقدامي که شبهه طرفداري و يا تخريب کانديدايي را داشته باشد، پرهيز کنند.

بدرلو افزود: برون‌داد حماسه سياسي، حماسه اقتصادي خواهد بود که با تحقق حماسه سياسي به معناي واقعي، حماسه اقتصادي نيز ميسر خواهد شد.

وي اظهار داشت: يکي از ويژگي‌هاي کانديداي اصلح اين است که توانايي خلق حماسه و شکوفايي اقتصادي بعد از پيروزي در انتخابات را داشته باشد.

سخنگوي حزب آبادگران جوان، در پايان با اشاره به حضور آيت‌الله هاشمي در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: ما حضور وي را مکمل تحقق حماسه سياسي مي‌دانيم و از آن استقبال مي‌کنيم.

انتهاب پيام/
برچسب ها: بدرلو ، انتخابات ، هاشمی ، مشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار