سخنگوي جمعيت آبادگران جوان در تشريح جزئيات جلسه اعضاي شوراي مركزي اين جمعيت،‌ گفت: دو محور اصلي اين جلسه يکي "بررسي موضوع انتخابات رياست جمهوري به ويژه ائتلاف 1+2" و ديگري "بررسي صحبت‌هاي رئيس جمهور در مصاحبه تلويزيوني با شبکه اول سيما" بود.

بيت  الله بدرلو در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از برگزاري جلسه شوراي مرکزي جمعيت آبادگران در شب گذشته (3دي‌ماه) به رياست «حسن بيادي» دبير کل جمعيت آبادگران  خبر داد.

وي در تشريح جزئيات جلسه ديشب گفت: دو محور اصلي اين جلسه يکي "انتخابات رياست جمهوري به ويژه ائتلاف 1+2" و ديگري بررسي "صحبت‌هاي رئيس جمهور در مصاحبه تلويزيوني با شبکه اول سيما" بود.

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان درباره بحث پيرامون «ائتلاف 1+2» در اين جلسه گفت: نظر اعضاي شوراي مرکزي اين بود که متاسفانه برخي از اصولگرايان به صورت قيم‌مآبانه در آستانه هر انتخاباتي بدون توجه به ظرفيت‌هاي اصولگرايي اقدام به تشکيل ائتلاف مي‌کنند که تجربه نشان داده است اينگونه ائتلاف‌ها باعث انشقاق و دو دستگي بين اصولگرايان شده است.

وي با بيان اينكه خروجي اين ائتلاف از همين الان کاملا مشخص است، افزود: اين ائتلاف با هدف مشخص شدن شاخص‌هايي مثل "محبوبيت"براي انتخاب فرد نهايي صورت مي‌گيرد،.

بدرلو در ادامه گفت:‌ اعضاي جلسه بر اين باور بودند كه ائتلاف 1+2 بيشتر شبيه بازي است، چراكه براساس شاخص‌هايي که اين سه نفر دارند به راحتي از همين الان مي‌توان خروجي اين ائتلاف را حدس زد.

بدرلو همچنين تاکيد کرد: نظر شوراي مرکزي در جلسه اين بود که اگر قرار است دو نفر از اين ائتلاف به نفع نفر سوم کنار روند اين را از همين الآن به صورت رسمي اعلام کنند چرا که در غير اين صورت ما بايد پروسه‌اي را طي بکنيم که نتيجه آن از هم اکنون مشخص است.

سخنگوي جمعيت آبادگران گفت: نظر اعضاي جمعيت اين است که براساس "همه ظرفيت‌هاي اصولگرايي" يك ائتلاف تشكيل شود، كه در نهايت فرد انتخاب شده از حمايت‌ همه اصول‌گرايان بهره‌مند باشد.

وي درباره بررسي محورهاي مصاحبه تلويزيوني احمدي‌نژاد، در جلسه اعضاي شوراي مركزي گفت: در اين جلسه اعضا نهايتا به اين نتيجه رسيدند که صحبت‌هاي رئيس جمهور نشان‌دهنده عدم درک شرايط کشور و مشکلات مردم است.

بدرلو با بيان اينکه تورم و بيکاري دو آفت جدي و اساسي امروز کشور است گفت: دولت به جاي رفع موانع و آسيب‌شناسي اقدام به فرافکني و طرح مسئله غير کارشناسي مي‌کند که واقعا بايد دولت را به صورت جدي از اين موضوع پرهيز داد.

سخنگوي جمعيت آبادگران گفت: با نگاه واقع بينانه بايد اعلام کرد طرح هدفمندي يارانه‌ها يک فرصت تاريخي و جدي براي رشد اقتصادي کشور بود که متاسفانه عملکرد دولت موجب سوخت اين فرصت شده است.

وي تاکيد کرد: براي طي شدن درست مسير طرح هدفمندي يارانه‌ها بايد يک راهکار کارشناسي و استراتژي اصولي در نظر گرفته شود تا کمترين آسيب به جامعه وارد شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار