سخنگوی جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاري جلسه جمعيت آبادگران با حضور "محمد سعيدي‌كيا" (یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری) گفت: در مجموع ارزیابی اعضای جمعیت آبادگران نسبت به سعیدی‌کیا مثبت بود.

"بیت الله بدرلو" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه هفتگی شورای مرکزی جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی با حضور حسن بيادي (دبيركل جمعيت) و اعضاي شوراي مركزي در شب گذشته (29 بهمن)خبر داد.

سخنگوی جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی گفت: در این جلسه "محمد سعیدی‌کیا" (وزير مسكن و شهرسازي دولت نهم) به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت.

وی افزود: ما از آقای سعیدی کیا سوالاتی داشتیم که پاسخ داده شد همچنین نقطه نظرات وی درباره مسائل سياسي كشور و انتخابات رياست جمهوري را شنیدیم. 

بدرلو با بیان اینکه سعیدی کیا سوابق و تجربیات ارزنده‌ای دارد، گفت: در مجموع ارزیابی اعضای جمعیت آبادگران نسبت به سعیدی کیا مثبت بود و به این نتیجه رسیدند که وی با واقع بینی نسبت به مسائل کشور قصد حضور در انتخابات را دارد؛ سعیدی کیا از نزدیک با بسیاری از مسائل اجرایی درگیر بوده است. 

بدرلو در ادامه با بیان اینکه جمعیت آبادگران قصد دارد با سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ديدار داشته باشد، عنوان کرد: پیشنهاد ما به سایر احزاب و تشکل‌ها این است که در یک اتاق بسته کاندیدا انتخاب نکنند، بلکه نقطه نظرات، اهداف و برنامه هاي انها را از نزدیک شنیده و  در یک فضای گفتمانی کاندیداها را ارزیابی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید انتخاب براساس فضاسازی رسانه‌ها و اطلاعات شخصی صورت گیرد.

/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار