درگیری در رستورانی در تفلیس پایتخت گرجستان باعث زخمی شدن سه نماینده پارلمان از حزب میخائیل ساکاشویلی رئیس جمهور این کشور شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شيکاگو تريبون، میخائیل ساکاشویلی رئیس جمهور گرجستان در واکنش به این خبر، گفت: امروزه در گرجستان برای اینکه شغلی به دست بیاوری، کافی است که به زندان بروی و بعد با گرفتن عفو آزاد شوی و سپس به هر سیاستمداری که دوست نداری حمله کنی و او را خوب کتک بزنی و آنگاه دورنمای یک شغل خوب را خواهی داشت؛ بنا براین ما متعجب نمی شویم که ببینیم یک نماینده با سر شکسته، دیگری با بینی شکسته و دیگری با دست شکنجه رستوران را ترک کنند. احتمالا حالا به آن جنایتکارانی که نماینده های مجلس را کتک زدند، شغلی خوب وعده داده شده است.

کتک زدن نمایندگان هم حزبی ساکاشویلی در حالی رخ داد که امروز "بیدزینا ایوانیشویلی" نخست وزیر این کشور، "جورج مارگولاشویلی" معاون خود را به عنوان نامزد حزب حاکم در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.

حزب ایوانیشویلی نخست وزیر این کشور موسوم به "رویای گرجستانی"، در اکتبر سال گذشته توانست حزب "جنبش متحد ملی" ساکاشویلی را در انتخابات پارلمانی شکست دهد؛رئیس‌ جمهور گرجستان دو دوره، ریاست جمهوری را برعهده دارد و دیگر نمی تواند در انتخابات شرکت کند.

بر اساس نظرسنجی‌ها ائتلاف رویای گرجستانی از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برخوردار است.

جورج مارگولاشویلی نامزد حزب حاکم، غربگرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار