رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: تیم همدان با کسب 65 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات موتورکراس انتخابی تیم ملی کشور را کسب کرد.

ˈمحمدامین روحیˈ روز شنبه در گفت وگو باخبرنگارگروه استانهاباشگاه خبرنگاران مسابقات موتورکراس انتخابی تیم ملی با رقابت275 موتور سوار از سراسر کشور به مدت دو روز در پیست همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: امروز(شنبه) با جمع بندی امتیازات تیم ها، شهرداری کرمان با 58 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و هیات اصفهان با 52 امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در ادامه گفت : این مسابقات پنج شنبه در کلاسهای 65 سی سی خردسالان 6 تا 12سال ، 85سی سی 12 تا 15 سال ، 125 و 250سی سی جوانان برگزار شد.

وی، با اشاره به نتایج انفرادی این مسابقات گفت: در کلاس 65 سی سی محمد صمدی نیا از همدان به مقام قهرمانی رسید ، امیررضا صادقی از شهرداری کرمان دوم شد و امین حمزه خانی از استان البرز جایگاه سوم را کسب کرد.

روحی افزود : در کلاس 85 سی سی نیز امیرخدابنده لو از مدرسه قهرمانان ، متین حسینی از شهرداری کرمان و محمد رضا سلیمانی از سیستان و بلوچستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان داشت: در کلاس 250سی سی جوانان، ˈامیررضا ثابتی فرˈ از همدان اول شد، ˈمرآت نراقیˈ از تیم لواسان و مجتبی کریم زاده از اصفهان در جایگاههای دوم و سوم ایستادند .

وی اضافه کرد: در کلاس 450سی سی جوانان نیز ˈعلی یوسفی ˈاز همدان به مقام قهرمانی رسید، ˈایرج قادری ˈاز اصفهان دوم شد و عرفان موذن از شهرکرد در جای سوم ایستاد.

روحی یادآور شد: سن شرکت کنندگان برای پیشکسوتان 40 سال به بالا بود و در کلاس 250سی سی این رده سنی نیز ˈˈسیدکمال میر محسنی از سمنان ،ˈ سعید کریم زاده از اصفهان ˈو ˈرسول علیزادهˈ آذربایجان شرقی و در کلاس 450 سی سی، ˈحمید کریم زادهˈ از اصفهان ، ˈمحمود جدیدیˈ و ˈعلی کاووسی ˈهر دو از لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند .

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان افزود: ˈمحمد صمدی نیا ˈ، ˈامیررضا ثابتی فرˈ و ˈعلی یوسفیˈ ازهمدان با قهرمانی در این رقابتها به عضویت تیم ملی در آمدند و تیر ماه امسال به مسابقات موتورسواری کراس آسیا به میزبانی مالزی اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: این رقابت در شهر همدان، کیلومتر پنج جاده همدان به ملایر در مجموعه پانزده هزار نفری شهید مفتح برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در آیین اختتامیه این رقابت ها گفت: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان میزبان شایسته ای برای این دوره از مسابقات بود.

سید ˈعبدی افتخاریˈ افزود :اسکان میهمانان در هتل ورزش همدان و پخش مستقیم این رقابتها از شبکه ملی ورزش و با تلاش همکاران اداره کل ورزش و جوانان و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان میسر شد و مسوولان و ناظران فدراسیون از کیفیت برگزاری این رقابتها برای اولین بار در همدان ابراز خرسندی کردند.

وی با اعلام آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات افزود: و مسوولان فدراسیون هم ای این درخواست استقبال کرده و از این پس شاهد برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی همدان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.