رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل از اعزام 14 بازیکن به مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی کشور در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هادی صباغی در مراسم عزیمت شمشیربازان استان اردبیل به مسابقات جایزه بزرگ کشور اظهار داشت:‌14 بازیکن به همراه چهار کادر فنی و مربیگری برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ کشور که در تهران برگزار می‌شود، عزیمت کردند که این تیم‌ها شامل رده سنی نوجوانان و جوانان هستند.

وی تصریح کرد: تیم استان اردبیل در بخش سابر و اپه در مسابقات جایزه بزرگ کشور حضور پیدا می‌کنند که هفت بازیکن در گروه سنی نوجوانان و جوانان در اسلحه سابر و مابقی نیز در رشته اپهاست که بر اساس اعلام کمیته فنی هیئت شمشیربازی استان و با هدف کسب تجربه و ارتقای رنکینگ شمشیربازان استان این اعزام انجام می‌شود.

صباغی خاطرنشان کرد: ‌در اسلحه سابر آرمین نوری،‌ رضا ابراهیمی،‌ میثم لاهوت،‌ هادی نعیمی، ‌رامین مختاری با مربیگری یوسف صادق‌زاده در مسابقات جایزه بزرگ کشور در تهران با رقبا رقابت کرده و امیدواریم بتوانند مدال‌های رنگارنگ را برای استان اردبیل به ارمغان آورند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد:‌ در اسلحه اپه نیز امیر رضا کنعانی، فردین مجرد آزاد، میلاد ابراهیمی حریری، امید فعال قیومی، ‌امیر محمد رحیمی،‌ سید محمد گرم‌رودی، شاهین عباس‌زاده، محمدرضا وثوقی و حسام عزیزپور به همراه مربیان صادق آرامش اصل و آیدین مجرد آزاد به سرپرستی بابا محمودی به این مسابقات اعزام شدند/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسابقات ، جایزه ، بزرگ ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.