با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر كشور ، جشن 'اردیبهشت تئاتر استان اردبیل' دیروز در اردبیل برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جانمحمد خوب پور ، مدیر دفتر استقرار گروههای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشن اردیبهشت تئاتر استان اردبیل به كمبودهای حوزه هنر تئاتر اشاره كرد و شور نشاط فعالان این هنر را با توجه به این كمبودها ستودنی دانست.

وی با بیان اینكه این كمبودها از سالهای گذشته وجود داشته است ، افزود : با این وجود چراغ هنر تئاتر در ایران هیچگاه خاموش نشده است.

خوب پور گفت : هنرمند از دل برای هنر و آفریده ادبی خود مایه می گذارد و شور و نشاط هنرمندان خاموش نشدنی است.

وی با اشاره به پیشرفت های انجام گرفته در حوزه ساخت و ساز سالن های تئاتر در كشور افزود : در حال حاضر در بسیاری از شهرهای كوچك و بزرگ در سطح كشور سالن های چند منظوره وجود دارد كه هنرمندان می توانند از آنها استفاده نمایند.

مدیر دفتر استقرار گروههای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از ثبت نام برای استقرار گروههای نمایشی كشور در دفتر استقرار گروههای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت : تاكنون 17 گروه از استان اردبیل به صورت اینترنتی در این دفتر ثبت نام كرده اند.

در پایان این جشن كه در سالن فرهنگی و هنری فدك اردبیل برگزار شد از كریم عظیمی ججین ، غریب منوچهری ، علی محمدزاده ، بهاره دادوند ، صمد واحدیزاده ، سید رضی محمودی ، غفور ملكی ، یوسف جاوید ، مریم ندایی و فاطمه سیمزاری از فعالان هنر تئاتر استان اردبیل كه در سطح ملی و استانی برگزیده شده بودند تجلیل و قدردانی شد/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.