شهرداري منطقه 4 گفت: به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان ويلچري، معابر بزرگترين باغ پرندگان خاورميانه بهسازي و مناسب سازي شد

حسن كريميان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: استفاده از سرانه هاي فرهنگي و اجتماعي تلاش شده است تا فضاي اين طرح ها متناسب با نياز اين افراد كم توان مناسب سازي شود.
شهرداري منطقه 14 ادامه داد: پروژه باغ پرندگان پروژه اي است ملي و بايد عموم افراد جامعه با هر شرايط و مقتضي سني به طور يكسان از اين مجموعه تفريحي و گردشگري بسيار ديدني استفاده كنند.
كريميان تصريح كرد: خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ اين نظام اسلامي هستند و بايد به گونه اي گام برداريم تا با اقدامات مفيد خود رضايت آنان را فراهم كنيم.
وي اضافه كرد: در فضاي 16 هكتاري فاز 1 باغ  پرندگان تمامي معابر با رمپ هاي  ويژه تردد معلولان ويلچري بهسازي شده است و اين افراد مي توانند به راحتي در اين پروژه به آساني تردد كنند.
كريميان با اشاره به اجراي فاز دوم اين پروژه تفريحي و گردشگري بي نظير خاطر نشان كرد: در فاز دوم اين پروژه كه با 80 درصد پيشرفت  فيزيكي در دست اقدام قرار دارد، ايجاد معابر براي تردد جانبازان و معلولان پيش بيني شده است./ف
برچسب ها: بهسازی ، معابر ، باغ ، پرندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.